عکس احمدی نژاد در کنار همسرش + بیوگرافی

یک نت ـ اعظم السادات فراحی همسر محمود احمدی نژاد شاید بیش از بقیه همتایانش در عرصه سیاسی مطرح شده باشد. او متولد ۱۳۳۷در تهران است و در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت تهران فارغ التحصیل شده؛
احمدی نژاد

مجله اینترنتی"یک نت"؛ در بین روسای جمهوری که تا به حال دولت تشکیل داده اند کمتر رئیس جمهوری است که همسر او فعالیت سیاسی داشته باشد. اعظم السادات فراحی همسر محمود احمدی نژاد شاید بیش از بقیه همتایانش در عرصه سیاسی مطرح شده باشد. او متولد ۱۳۳۷در تهران است و در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت تهران فارغ التحصیل شده؛ جایی که همسرش تحصیل و تدریس می کرده است. فراحی که در چند سفر خارجی رئیس جمهور را همراهی کرد، در سال87 نامه ای به همسر حسنی مبارک نوشت و از او همسرش خواست تا با بازكردن راه كمك به مردم فلسطين از تشديد فاجعه انساني جلوگيري كنند.

احمدی نژاد و همسرش

فراحی دبیر شیمی و فیزیک است و نمایندگی دولت در «مرکز امور زنان» را هم در کارنامه خود دارد. او هفته گذشته در مراسم تقدیر از فعالان و تلاشگران حوزه زنان و خانواده مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت و با یک جمله عجیب از طرف همسرش تمجید شد. احمدی نژاد گفت: «ماشاءالله اینقدر از همسرم تعریف کردم که فکر می‌کنم یک بار دیگر باید برای خواستگاری به خانه مادرزنم بروم.»

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده