اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

یک نت ـ اگر شما دارای تلویزیون هوشمند نیستید و یا امکان خرید و پرداخت هزینه بابت تلویزیون های هوشمند را ندارید می توانید از اندروید باکس که یک جعبه کوچک است استفاده کنید.
اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

یک نت - اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

لوازم الکترونیکی در همه بخش های زندگیمان وجود دارند و ما انقدر به وجود این گجت ها و ابزارهای الکترونیکی عادت کرده ایم که شاید زندگی بدون آنها برایمان سخت باشد و یا فکر کردن به روزهایی که بدون این دستگاه های الکترونیکی زندگی می کردیم برایمان دشوار باشد.

همه ما در خانه هایمان از تلویزیون استفاده می کنیم و این دستگاه الکترونیکی جزو لوازم ضروری در هر خانه ای محسوب می شود.در سال های اخیر تلویزیون های هوشمند به بازار ارائه شده اند که توانایی برقراری ارتباط با اینترنت را دارند و همچنین قابلیت پخش شبکه هی دیجیتالی را نیز دارد.اگر شما دارای تلویزیون هوشمند نیستید و یا امکان خرید و پرداخت هزینه بابت تلویزیون های هوشمند را ندارید می توانید از  اندروید باکس که یک جعبه کوچک است استفاده کنید و تمامی امکانات تلویزیون هوشمند را در تلویزیون های معمولی خود داشته باشید اندروید باکس شیائومی از بهترین مدل های این محصول می باشد که در تصویر پایین مشاهده میکنید.

معرفی اندروید باکس

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/123_6.jpg

اگر تلویزیون شما قابلیت هوشمند شدن و ارتباط با اینترنت را ندارد و شما هم نمی خواهد هزینه زیادی را صرف خرید تلویزیون های هوشمند کنید می توانید با خریدن یک دستگاه اسمارت باکس که هزینه بسیار پایین تری نسبت به تلویزیون های هوشمند نیز دارد این امکان را داشته باشید تا تلویزیون معمولی خود را به تلویزیون های هوشمند تبدیل کنید و از تمامی این امکانات استفاده کنید.

اندروید باکس که با نام  اسمارت باکس هم نیز شناخته می شود دارای سیستم عامل Android هستند که این امکان را به شما می دهد مانند گوشی ها و تبلت های اندرویدی که نرم افزار اندرویدی مختلفی مانند بازی های مختلف ، نرم افزارهای شبکه های اجتماعی، انواع نرم افزار پخش فیلم و وبگردی و غیره را در خود دارند،داشته باشد.

کاربرد اندروید باکس

اندروید باکس یا همان اسمارت باکس ها دارای قابلیت های بیشماری هستند که همین هم باعث شده است تا این تلویزیون ها بسیار محبوب شوند و مردم تمایل بیشتری به خرید آنها نشان دهند که ما نیز در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از این امکانات آشنا کنیم.

  • شما می توانید با استفاده از نرم افزارهایی مانند Kodi، Amazon و آیو ، فیلیمو ، نماوا فیلم ها و سریال های مورد نظر خود را تماشا کنید.
  • با استفاده از اسمارت باکس ها شما می توانید بازی های اندرویدی ( قابل اجرا با گیم پد یا کیبورد و ماوس) را از طریق تلویزیون دانلود و بازی کنید.
  • اسمارت باکس این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید برنامه هایی مانند  Telegram، Instagram، Skype را نصب کرده و از این طریق پیام ارسال کنید و یا از طریق اسکایپ تماس تصویری داشته باشید.
  • اسمارت باکس امکان اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می کند و شما می توانید به راحتی از طریق نرم افزارهایی مانند Chrome، Firefox وبلاگ ها و صفحات مختلف را مشاهده کنید.
  • اسمارت باکس ها به صورت پیش فرض دارای نرم افزار Play Store هستند و این به شما این امکان را میدهد تا بتوانید نرم افزارهای دیگر را نیز دانلود و از آنها استفاده کنید.
  • اسمارت باکس ها از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کنند و این به این معنی می باشد که کار کردن با آن برای همه  بخصوص کسانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند نیز بسیار راحت می باشد

انواع اندروید باکس

اسمارت باکس های زیادی در بازار وجود دارند که با توجه به کارایی ها و عملکردهایشان نیز قیمت های مختلفی هم دارند که شما با توجه به عملکرد آنها می توانید اسمارت باکس مد نظر خود را تهیه  خریداری کنید.

از جمله مسائلی که در خرید یک اسمارت باکس باید به آنها توجه کنید میزان حافظه،پردازنده اسمارت باکس و تعداد پورت ها و نسخه اندروید دستگاه می باشد که بسیار مهم و ضروری است و با توجه به این نکات دستگاه های شیائومی و تسلا می توانند گزینه های خوبی برای خرید و استفاده باشند.

کلام پایانی

اسمارت باکس قابلیت این را دارد تا هر تلویزیون ساده‌ ای که دارای پورت HDMI  می باشد را به تلویزیون اندرویدی هوشمند تبدیل کنند و این باعث می شود تا یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه باشد . حتی برخی از تلویزیون های هوشمند نیز دارای محدودیت هستند و جای اسمارت باکس را نمی گیرند و اگر تلویزیون هوشمند داشته باشید هم می توانید از اندروید باکس ها استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی موبونیاز با حدود 10 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل از برند های مختلف شیائومی، سامسونگ، اپل، هواوی و ... زمینه را برای خرید آنلاین شما کاربران محترم آماده کرده است تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه تجاری، واحد 234

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده