واریز متمرکز حقوق یعنی چه

معنی متمرکز چیست,حقوق متمرکز یعنی چه نی نی سایت,واریز متمرکز حقوق فروردین ماه یعنی چه,واریز متمرکز حقوق دی ماه,حقوق متمرکز مهرماه یعنی چه,بیمه متمرکز چیست,حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است
واریز متمرکز حقوق یعنی چه

یک نت ـ واریز متمرکز حقوق یعنی چه

سازمان تامین اجتماعی با هدف ارتقاء رضایتمندی مستمری بگیران و به منظور متمرکز کردن پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان و همچنین برقراری عدالت نسبی و رفتار یکسان در پرداخت حقوق بازنشستگان این طرح را اجرا می نماید.

وی با بیان اینکه بیش از 90درصد بازنشستگان، مستمری خود را از بانک رفاه دریافت می کنند افزود: پرداخت مستمری بازنشستگان بر اساس حرف الفبای نام خانوادگی از پنجم هر ماه آغاز و تا 25 همان ماه کلیه حقوق بازنشستگان پرداخت می شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح نظام عادلانه پرداخت هر بازنشسته در هر ماه 3روز بعد از دریافت موعد اولیه پرداخت حقوق خود می تواند مستمری خود را دریافت کند.

وی گفت: فردی که اول نام خانوادگی آن الف بوده در طرح قبلی پنجم هر ماه مستمری خود را دریافت می نموده که از آبان ماه جاری سه روز بعد یعنی هشتم آبان و در ماه بعد یعنی آذر ماه یازدهم آذرماه و تا همین ترتیب تا اسفندماه که در بیستم اسفند می باشد حقوق خود را دریافت می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: از فروردین سال 95 به بعد کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران از 20 لغایت 27 هرماه حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

علی اصغر دادخواه ادامه داد:اطلاع رسانی از زمان دریافت حقوق به بازنشستگان همچنین از طریق ارسال عدد روز دریافت حقوق خود به سامانه 1000142 امکان پذیر می باشد.

معنی متمرکز چیست
حقوق متمرکز یعنی چه نی نی سایت
واریز متمرکز حقوق فروردین 1401
واریز متمرکز حقوق فروردین ماه یعنی چه
واریز متمرکز حقوق دی ماه
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است
حقوق متمرکز مهرماه یعنی چه
بیمه متمرکز چیست

امتیاز: 
میانگین: 2.5 (4 votes)

دیدگاه‌ها

سلام خسته نباشیدمن ۳۱هرماه حقوق میگیرم یعنی من همان ۳۱حقوق میگرم باتشکر