مداحی که عمداً بد خواند تا علیرضا اسفندیاری در محضر رهبر انقلاب مداحی کند

یک نت ـ رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) گفت: برای اجرای برنامه دیدار امروز مداحان در محضر رهبر انقلاب، دو مداح آذری‌زبان انتخاب شده بودند که در جلسه کارگروه، یک مداح پیشکسوت، عمداً بد خواند تا مداح جوان‌تر انتخاب شود.
علیرضا اسفندیاری - کاظم غفارنژاد

یک نت ـ مداحی که عمداً بد خواند تا یک جوان در محضر رهبر انقلاب مداحی کند

مرتضی طاهری، رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری دیدار سالانه مقام معظم رهبری با مداحان به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هر سال افرادی که برای خواندن در این مراسم انتخاب می‌شوند، در جلسه کارگروه مداحان برای بررسی و انتخاب نهایی می‌خوانند که امسال این جلسه به دلیل شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

طاهری گفت: در این برنامه به عنوان یک مداح با ۵۰ سال سابقه در خواندن می‌گویم، حاج کاظم غفارنژاد تمام استعداد و هنر خود را کنار گذاشت و رسماً می‌توان گفت بد خواند تا علیرضا اسفندیاری انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

مداحی علیرضا اسفندیاری در حضور رهبر

وی افزود: امسال از میان مداحان آذری‌زبان کاظم غفارنژاد متولد ۱۳۴۹ اصالتا تبریزی و ساکن تهران و علیرضا اسفندیاری متولد ۱۳۷۱ اصالتا اردبیلی انتخاب شده بودند که در این کارگروه به اجرای برنامه پرداختند.

رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه این رفتار غفارنژاد منش پوریای ولی و نشان از جوانمردی و اخلاص اوست، افزود: او بد خواند تا در این دیدار که فرصتی برای دیده شدن مداحان است، این جوان خود را نشان دهد و شایستگی‌هایش نمایش داده شود. معتقدم پوریای ولی امروز جامعه ذاکران، حاج کاظم غفارنژاد است.

وی با اشاره به اینکه بعد از نهایی شدن انتخاب علیرضا اسفندیاری برای خواندن در جلسه امروز غفارنژاد برای تشکر با من تماس گرفت، تصریح کرد: به او گفتم فهمیدم که تلاش کردی تا او انتخاب شود و این مداح پیشکسوت با همان لهجه شیرین خود گفت: دوره ما دیگر گذشته است و به این جوان‌ها باید میدان داده شود.

طاهری با بیان اینکه اسفندیاری به اعتقاد بسیاری در نسل جدید مداحان آذری‌زبان فوق‌العاده و نابغه است، افزود: در دیدار امروز نیز به زعم بسیاری از مداحان و افراد حاضر، این جوان گل کاشت و خواندن او شاهکار اجراهای دیدار بود.

بیشتر بخوانید:

دانلود مداحی سیاسی علیرضا اسفندیاری در حضور رهبر +متن

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده