چطور به یک پسر اعتماد کنیم

به چه مردانی نباید اعتماد کرد,اعتماد نداشتن به همسر,از بین رفتن اعتماد به همسر,جلب اعتماد مردان,چگونه به یک مرد بی محلی کنیم,جلب اعتماد همسر بعد از خیانت,به چالش کشیدن مردان یعنی چه
چطور به یک پسر اعتماد کنیم

یک نت ـ دختر نوجواني هستم که مدتيه با خواندن داستان هاي واقعي خيانت آقايون، اعتمادم به مرد ها رو از دست دادم نميدونم موقع ازدواجم، چطوري قراره به مرد زندگيم اعتماد کنم وقتي اکثرشون چشم چرون و تنوع طلب هستن بعضي وقتا به سرم ميزنه که هيچوقت ازدواج نکنم!

مگه آيه قرآن نميگه که زنان پاک براي مردان پاک هستن و زنان ناپاک براي مردان ناپاک؟ پس چرا دور و اطرافمون ميبينيم زوج هايي که يکي از طرفين واقعا خيانت ميکنن و طرف ديگه خيلي مظلومه؟

پاسخ:

گفتيد که داستان هاي خيانت مي خوانيد و به مردها بدبين شده ايد. اين کاملا طبيعي است که انسان وقتي اخبار بد را دائما مي شنود، ذهن او به اين خبرها عادت کند و نگرش منفي شکل بگيرد. ولي واقعيت اين است که همه مردها هم اهل خيانت نيستند و شما به اين داستان ها رو آورده ايد. در کنار مثلا صد داستان خيانت هزاران داستان وفاداري هم وجود دارد که آنها تعريف نمي شوند.

اينکه زوجين به هم خيانت کنند يا نه تابع خيلي عوامل است و اگر عوامل تحکيم زندگي مشترک در زندگي باشد احتمالا خيانتي اتفاق نمي افتد. عشق و علاقه، تناسب و بين زن و مرد، ايمان و رابطه جنسي مناسب همه اينها باعث مي شود که زوجين به هم جذب شوند. قران کريم مي فرمايد: "الصلاه تنهي عن الفحشاء و المنکر" نماز انسان را از زشتي باز مي دارد.

بنابراين شما با مشاوره و انتخابي درست مي توانيد اميدوار باشيد که همسري خوب و وفادار داشته باشيد. البته توصيه هاي دين مثل قهر نکردن (بيش از سه روز)، محبت، بکار بردن عبارت هاي عاشقانه در رابطه با همسر، ارتباط جسمي و نوازش، احترام به همسر و ... مي توانيد روز به روز به رابطه تان بيشتر و بيشتر کمک کنيد.

اينکه مي گوييد در زندگي ديگران برخي به همسرشان خيانت مي کنند، شما در زندگي ديگران نيستيد. خيلي وقت ها مي بينيم که زن و شوهر هر دو به هم خيانت مي کنند. گاهي هم ممکن است يکي خيانت کند يا بعد از مدتي ديگري هم خيانت کند. به هر حال طيب و پاک بودن اولا تنها به پاکي در رابطه با جنس مخالف نيست بلکه ايمان کليتي است که رعايت مسائل محرم و نامحرم و خيانت يک بخش از آن است.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده