تمجید تیری آنری از لیونل مسی

یک نت ـ تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا و آرسنال و یکی از کارشناسان کنونی فوتبال انتقادها از مسی را بی‌مورد دانست و به تمجید از ستاره آرژانتینی پرداخت.
تیری آنری

یک نت ـ به گزارش خبرگزاری فارس، این روزها انتقاد از مسی به اوج خود رسیده و بسیاری از «راه رفتن عجیب» او در بازی مقابل دیناموکیف صحبت می‌کنند.

شاید سخت‌ترین دوران فوتبالی خود را لئو مسی در این روزها می‌گذراند. زمانی که تیم بارسلونا خوب بازی نمی‌کند و مسی نیز هنوز نتوانسته در جریان بازی برای تیمش گلزنی کند.آن هم در شرایطی که تابستان پیش در صدد ترک بارسلونا قرار گرفت و مدیریت این باشگاه اجازه خروج به او نداد.

حالا باید دید در ادامه بازی‌های بارسلونا آیا مسی می‌تواند با یک درخشش فوق‌العاده که همیشه انتظارش را داریم همه چیز را عوض کند؟

تیری آنری در خصوص لئو مسی صحبت‌ کرد و انتقادها را عجیب و بی‌مورد دانست.

ستاره سابق بارسلونا و آرسنال اظهار داشت: وقتی می‌بینم مردم به مسی انتقاد می‌کنند خنده‌ام می‌گیرد زیرا آنها فراموش کرده‌اند که ماه پیش مسی در بازی‌های ملی با اکوادور بازی کرد و پس از آن به بولیوی رفت. در بولیوی شما نمی‌توانید راه بروید. او در آنجا 90 دقیقه دویده و بازی کرده است.

آنری گفت: مردم نباید فراموش کنند که بازیکنان ربات یا ماشین نیستند. می‌فهمم که رسانه‌ها و روزنامه‌ها باید بنویسند تا فروششان بالاتر رود ولی نه برای مسی، واقعا می‌گویم. من در کنار مسی بازی کرده‌ام و این بازیکنی نیست که شما به او یورش و حمله ببرید.

ستاره فرانسوی سال‌های گذشته فوتبال جهان گفت: کجا باید مسی فوتبالش را تمام کند وقتی اینجا خوشحال نیست ؟ برایم این سوال اهمیتی ندارد. مسی سزاوار خوشحالی است زیرا شادی فراوانی را به مردم هدیه داده است.

آنری اظهار داشت: به خاطر مسی است که ما پول می‌دهیم که فوتبال ببینیم. مسی سزاوار خوشحالی است و امیدوارم او به فوتبالش ادامه دهد تا چشم‌های من چیزی زیبا و یک قلبی مهربان و فوتبال دیدنی او مشاهده کنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده