شنود مکالمات همسر - ضبط مخفیانه مکالمات همسر

مکالمات همسر,شنود مکالمات همسر نی نی سایت,برنامه شنود مکالمات همسر,شنود مکالمات موبایل دیگران,ضبط مخفیانه مکالمات همسر نی نی سایت,کنترل گوشی همسر رایگان,دانلود برنامه شنود صدا کاملا رایگان,نرم افزار ردیابی شنود,کنترل گوشی دیگران با گوشی خود رایگان
شنود مکالمات همسر

یک نت ـ آيا من اجازه دارم بطور پنهاني مکالمات شوهرم را ضبط و گوش بدهم؟  براي از بين رفتن شکي که به شوهرم در مورد اينکه با خانواده اش تلفني و پنهان از من مکالمه مي کند و مسائل خصوصي و رازهاي زندگي ما و فرزندانم را به آنها اطلاع مي دهد و از آنها راهنمايي مي گيرد. و من راهنمايي آنها را خيرخواهانه نمي دانم بلکه از روي حسادت ويا غرض و يا جهل مي دانم که باعث اختلاف و سردي روابط من و شوهرم و فرزندانم مي شود.؟

پاسخ:

تجسس در کار ديگران و نفوذ به حريم خصوصي آنها حتي همسر شرعا جايز نيست. اينکه احتمال مي دهيد در مورد شما با خانواده اش حرف مي زند دليل نمي شود که بگوييد پس من در کار او تجسس کنم. بر فرض هم چنين کند باز هم مشورت گرفتن چيز بدي نيست. مهم رابطه شماست. حتي اگر کسي مشورت بدي به او بدهد شما مي توانيد با هم صحبت کنيد. شما نمي توانيد صحبت ديگران را قطع کنيد و نگذاريد که ديگران حرف بزنند.

 هر چقدر به شوهرتان بگوييد با خانواده مشورت نکن يا حرف نزن شرايط بدتر مي شود. ولکن در مورد رفتار خود همسرتان مي توانيد با هم صحبت کنيد. اينکه فکر کنيد رفتارهاي او بخاطر حرف هاي ديگران است يا حتي اگر واقعا چنين باشد بهتر است راجع به خود رفتار او صحبت کنيد نه تاثير اطرافيان زيرا موضوع اصلي رفتار همسرتان است و پرداختن به حرف ديگران شما را از موضوع اصلي دور مي کند و شما بايد راجع به موضوع غير اصلي صحبت کنيد و هيچ وقت مشکل حل نخواهد شد.

پس ذهن تان را از اين موضوع که او از ديگران تاثير مي پذيرد دور کنيد و به اين فکر کنيد که چطور با هم در مورد رفتار و تعامل تان با هم صحبت کنيد. خوشحال مي شويم که باز هم در خدمت تان باشيم.

امتیاز: 
میانگین: 2 (1 vote)