20 زندانی توسط خواننده معروف آزاد شد

یک نت ـ یکی از خوانندگان سرشناس ایران 20 زندانی را به آغوش خانواده شان بازگرداند.
20 زندانی توسط خواننده معروف آزاد شد

یک نت ـ مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد از آزادی ۲۰ زندانی مالی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون با کمک خواننده مطرح کشور خبر داد.
سلطان هادی اظهار کرد:۲۰ زندانی مالی شهرستان در مجموع با بدهی ۱۲۵ میلیون تومان در حبس بودند که امسال با موافقت رئیس دادگستری توانستیم با کمک و همت بلند «محسن چاووشی» خواننده معروف پاپ کشور از طریق اینستاگرام او برای فراخوان به خیرین به منظور شرکت در این امر خیرخواهانه نسبت به آزادی این تعداد زندانی مالی اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: محسن چاووشی علاوه بر کمک به آزادی ۲۰ زندانی مالی ، از طریق صفحه اینستاگرامی خود و فراخوان خیرین برای کمک به این زندانیان، ناجی پنج زندانی اسدآبادی محکوم به اعدام در سال جاری بوده است که برخی از این زندانیان ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون بابت پرداخت دیه دارای مشکل بودند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد یاد آور شد: با تأمین دیه این تعداد افراد محکوم به اعدام در حال حاضر رضایت طرف اعدامی گرفته و دیه فرد واریز شده است.
وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ۱۵۰ خانوار زندانی نیازمند اسدآباد را تحت حمایت خود دارد و زیرنظر سازمان زندان ها در حال فعالیت است، گفت: کمک های معیشتی و تحصیلی از جمله کمک های این انجمن به خانواده های زندانی دارای پرونده در انجمن بوده و علاوه بر آن درصورتی که هر یک از خانواده های زندانی احتیاج به گزارش به واسطه درخواست هر یک از دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد باشند بدون تردد به استان و رفت و آمد با توجه به وصل بودن انجمن به دیتا کارهای آنها انجام می شود.    /رکنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده