مهم ترین عامل ابتلای ایرانی ها به کرونا اعلام شد

یک نت ـ معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی بوده است و افراد خانواده این ویروس را به یکدیگر منتقل می‌کنند لذا از عموم مردم می‌خواهیم که مهمانی‌ها و رفت‌وآمدهای خانوادگی را کم کنند و همچنین از حضور در محیط‌های آلوده خودداری کنند.
مهم ترین عامل ابتلای ایرانی ها به کرونا اعلام شد

یک نت ـ دکتر قاسم جان‌بابایی در حاشیه سفر خود به استان یزد، در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی اردکان، اظهار کرد: علی‌رغم آمار بالای بیماران بستری خوشبختانه همکاران ما در حال ارائه خدمات مطلوب به بیماران هستند.
وی با اشاره به حضور هم‌زمان چندین پزشک متخصص در این بیمارستان، افزود: این حضور نشان‌دهنده آن است که تمامی کادر پزشکی و درمانی شهرستان اردکان برای ارائه خدمت به مردم بسیج شده‌اند تا مردم در این روزهای سخت نگران نباشند.
معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی بوده است و افراد خانواده این ویروس را به یکدیگر منتقل می‌کنند لذا از عموم مردم می‌خواهیم که مهمانی‌ها و رفت‌وآمدهای خانوادگی را کم کنند و همچنین از حضور در محیط‌های آلوده خودداری کنند.
جان‌بابایی در پایان بابیان این‌که برخی از افراد نیز در ابتدای ابتلای خود به ویروس کرونا بیماری خود را انکار می‌کنند، گفت: به همین دلیل این افراد با تأخیر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که اگر زودتر برای درمان خود مراجعه کنند و همکاران ما نیز این بیماری را زودتر تشخیص بدهند قطعاً میزان مرگ‌ومیرها کمتر خواهد شد.    /رکنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده