جریمه شدید برای کسی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کند وضع می‌شود

یک نت ـ جریمه شدید برای کسی که فهمیده بیمار است و دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کند وضع می‌شود/ در تهران شدت مجازات بیشتر است
حسن روحانی

یک نت ـ به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا،‌ ضمن تشکر از کادر درمان و دستگاه‌های مرتبط با بیماری کرونا گفت: کادر درمان تلاش بسیاری کرده‌اند، و از مردم می‌خواهم از کادر درمان با استفاده از ماسک تشکر عملی کنند.

روحانی بیان داشت: کرونا یک بیماری عادی نیست، سلطان و گدا نمی‌شناسد. دانشمند و حتی کادر درمان را مبتلا می‌کند و نیاز به یک عزم جدی داریم. باید مراقبت و نظارت را بالا ببریم و برای تخلفات جریمه قرار دهیم.

رئیس جمهور اظهار داشت: قبلا هم گفتیم که فردی که احساس می‌کند بیمار شده و روشن می‌شود که بیمار است بیماری را مخفی نکند پس از اگر کسی مخفی کرد تخلف کرده است. لذا اگر کمیته انتظامی و امنیتی که می‌خواهد مجازات برای تخلف بیاورد این بالاترین تخلف است. جریمه شدید برای کسی که فهمیده بیمار است و دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کند وضع می‌شود.

وی گفت: امروز در جلسه نسبت به تهران بزرگ تصویب کردیم این است که همه کادر اداری ما در کشور و چه دولتی و غیر دولتی کسب و کار را در اختیار دارند، مراقبت نکردند به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود که شدت مجازات از تذکر تا انفصال یکسال از خدمت است. برای کسب و کار هم پلمپ است. در تهران شدت مجازات بیشتر است.

روحانی خاطر نشان کرد: کسی که ماسک نزده باید مشخص شود چه کسی است و باید به وی تخلف اعلام شود اما مستقیم نباید با او برخورد شود بلکه شناسایی شود و جریمه آن مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط استانها شبیه به هم نیست، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم از این بیماری خطرناک فاصله بگیریم باید اصول بهداشتی را دقیقاً مراعات کنیم.

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده