بیوگرافی محمد رسول صفری

یک نت ـ محمد رسول صفری یکی از بازیگران فعال عرصه هنر است که با مجموعه تلویزیونی کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی وارد قاب تلویزیون شد.
محمد رسول صفری

یک نت ـ محمد رسول صفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ۱۹ دی در قم دیده به جهان گشود. او دانش آموخته دیپلم بازیگری از هنرهای زیبا و لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر معماری است.

محمد رسول صفری یکی از بازیگران فعال عرصه هنر است که با مجموعه تلویزیونی کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی  وارد قاب تلویزیون شد. سریال های یک لحظه دیرتر، حبیب آقا، روزهای بهتر، کلاه پهلوی، برادر، کیمیا، پرستاران و هم گناه از دیگر کارهای این بازیگر جوان هستند.همچنین فیلم سینمایی عطسه های نحس، نخستین کار سینمایی محمد رسول صفری است. فیلم های چهارشنبه در سال 1390، معجزه در سال 1393، غیر مجاز در سال 1394، پاسیو در سال 1396، سرخ پوست در سال 1397 و ایکس ری در سال 1398 از دیگر پروژه های سینمایی محمد رسول صفری به حساب می آیندبخشی از مصاحبه محمد رسول صفری
همیشه عاشق سینما بودم. تحصیلاتم هم در همین رشته است. دیپلم بازیگری از هنرهای زیبا دارم و لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر معماری. سناریوی بازیگری من از زمان مدرسه و بازی درتئاتر دانش آموزی آغاز شد.

من نه آشنا داشتم نه پارتی. نخستین کارم را با جواد افشار انجام دادم و خودم با جسارت به وی پیشنهاد دادم که به من نقشی بدهد و او پذیرفت. این قدر جسارت و اعتماد به نفس داشتم که خودم پیگیری کردم و وارد دنیای جدی بازیگری شدم.

عاشق خانواده ام هستم و هر چه دارم را مدیون آن ها هستم. آدم رفیق بازي هستم و اکثر زمان های آزادم را با دوستانم می گذرانم. یکی از بهترین دوستانم هم عباس غزالی است که بحق بازیگر توانمندی است. دایره دوستانم محدود است و اهل وارد کردن هر کسی در زندگی ام نیستم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده