آبروی دختر جوان ارومیه‌ای رفت / فقط به انتقام فکر می کردم

یک نت ـعامل انتشار تصاویر دختر جوان ارومیه‌ای در فضای مجازی دستگیر شد.
آبروی دختر جوان ارومیه‌ای رفت / فقط به انتقام فکر می کردم

یک نت ـرییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: فردی که با پخش تصاویر دختر جوان ارومیه‌ای، قصد انتقام از او را داشت، با تلاش ماموران پلیس فتا دستگیر شد. سرهنگ اکبر نصرتی افزود: این فرد با جلب اعتماد دختر جوان، تصاویر شخصی او را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کرده بود که همین امر عاملی برای عمل مجرمانه او شد. 

پخش عکس های دختر ارومیه ای با چاشنی انتقام

وی اضافه کرد: متهم در صدد بود تا با پخش تصاویر شخصی دختر جوان در فضای مجازی، از او انتقام بگیرد. رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی ادامه داد: این فرد با اقدامات افسران این پلیس، در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد. 

هشدار به پلیس به خانواده های دختر دار

سرهنگ نصرتی به خانواده ها به ویژه دختران هشدار داد که در صورت ارسال عکس‌های شخصی و خانوادگی در فضای مجازی، امکان سوء استفاده از این طریق وجود دارد و باید از این کار، اجتناب کرد. به گزارش ایرنا، سالانه صدها مورد جرم مربوط به استفاده نامناسب از اینترنت و فضای مجازی در آذربایجان‌غربی کشف و ده‌ها نفر که بیشتر آنان نیز جوان هستند، به خاطر این جرم ها دستگیر و روانه زندان می‌شوند. مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی از جمله اولویت‌های فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است. رکنا/

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده