چگونه به سوالات جنسی کودک پاسخ دهیم

یک نت ـ زمانی که فرزندتان همزمان با شما به رختخواب می رود، پیدا کردن زمان خلوت سخت تر خواهد شد. اینکه آنها را زودتر به اتاق شان بفرستید موثر نخواهد بود چون بیشتر وقت ها برای اینکه آب بخورند یا دستشویی بروند نیمه شب از خواب بیدار می شوند.
سؤالات کودک

یک نت ـ چگونه به سوالات جنسی کودک پاسخ دهیم؟
زمانی که بچه های بزرگتر در خانه هستند
زمانی که فرزندتان همزمان با شما به رختخواب می رود، پیدا کردن زمان خلوت سخت تر خواهد شد. اینکه آنها را زودتر به اتاق شان بفرستید موثر نخواهد بود چون بیشتر وقت ها برای اینکه آب بخورند یا دستشویی بروند نیمه شب از خواب بیدار می شوند.
در این سن باید احترام به در بسته را به آنها آموزش بدهید. به آنها یاد بدهید که اگر دری بسته بود هر دری برای وارد شدن به آن باید ابتدا در بزنند و اگر به آنها اجازه داده شد داخل شوند. اگر راحت نیستید که با در بسته داخل اتاق بخوابید، فقط زمانی که لازم است آن را ببندید و بعد در را باز کنید.
رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب,فرزندم ما را در حال رابطه دید
فرزندم ما را در حال رابطه دید
رابطه جنسی با وجود کودک
در مورد مشکل زوجین جوانی که صاحب فرزند می باشند و اکثرا در منازل مسکونی کوچک زندگی می کنند و با حضور فرزند در منزل رابطه جنسی آنها نسبت به سال های ابتدای ازدواج از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نیست، توجه شما را به چند نکته مهم در این باره جلب می کنیم :
متنوع ترین اسباب بازیها/تمامی رده های سنی\
بدون مراجعه حضوری ویزیت شو!
زمانی که کودکتان خواب است و یا در خانه نیست، اقدام به برقراری رابطه جنسی نمایید.
در هفته لازم است حداقل چند ساعت زوج باهمدیگر خلوتی بدون حضور بچه ها داشته باشند و به این منظور می توانند از کمک نزدیکان و آشنایان معتمدشان استفاده کرده و بچه ها را از خانه بیرون بفرستند، داشتن این ساعات تنهایی به زوج نه تنها در بهبود رابطه جنسی بلکه در تحکیم رابطه عاطفی شان کمک شایانی می کند.
والدین لازم است با رفتارهای عاشقانه و بوسیدن و در آغوش گرفتن غیر تحریک کننده  اما صمیمانه یکدیگر از همان ابتدا پیام های مثبت درباره ارتباط عاطفی و جنسی مناسب با جنس مخالف به فرزندان خود بدهند. به هیچ وجه آموزش به کودکان نباید بر مبنای اینکه رابطه جنسی پدیده ای کثیف و شرم آور و گناه آلود است باشد. 
والدینی که در حضور کودکان پوشش مناسب ندارند و یا اقدام به صحبت ها و یا رفتارهای جنسی تحریک آمیز می کنند منجر به پرورش بچه های به اصطلاح "شهوانی" می شوند و این بچه ها دچار آسیب هایی نظیر بیداری جنسی زودهنگام در آینده خواهند شد.
همانطور که در بالا گفته شد در اتاق خواب شما بایستی در طی شب و خصوصا حین رابطه جنسی قفل باشد که احتمال ورود سرزده واتفاقی کودک گرفته شود و اضطراب حاصل از آن  روی فرایند رابطه تان تاثیر منفی ایجاد نکند.
زمانی که اتاق خواب کودک از والدین جدا شد لازم است مساله حریم شخصی و احترام به درهای بسته را به کودک یاد داد که قبل از ورود به هر اتاقی که درب آن بسته است درزده و برای ورود منتظر اجازه بماند.
اگر منزل شما فقط و فقط یک اتاق خواب دارد، این اتاق خواب باید برای زن و شوهر باشد و جای خواب بچه ها بایستی وسط هال یا پذیرایی باشد، بهیچ وجه اتاق خواب خود را بعد از تولد فرزندان بهم نزنید و اتاق خواب را در اختیار کودک قرار ندهید.
حواستان به سروصدای داخل اتاق خواب باشد، صدای تخت، صدای صحبت های زن و شوهر و... همه می تواند برای فرزندان کنجکاو سوال ایجاد کند، می توانید با پخش موزیک ملایم این مشکلات را کمتر کنید. اینکار نه تنها به ریلکس کردن شما و بالا بردن میل جنسی تان کمک می کند، بلکه سر و صدای شما را هم مخفی خواهد کرد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده