آموزش نصب نسخه بتا اندروید ۱۱

یک نت ـ راحت‌ترین روشی که در حال حاضر در دسترس افراد قرار دارد استفاده از نرم افزار بتا اندروید ۱۱ و ثبت نام در آن است و از این طریق کاربر می‌تواند در عرض چند دقیقه نسبت به نصب اندروید ۱۱ روی گوشی خود اقدام کند.
نسخه بتای اندروید ۱۱

یک نت ـ نحوه نصب نسخه بتا اندروید ۱۱

راحت‌ترین روشی که در حال حاضر در دسترس افراد قرار دارد استفاده از نرم افزار بتا اندروید ۱۱ و ثبت نام در آن است و از این طریق کاربر می‌تواند در عرض چند دقیقه نسبت به نصب اندروید ۱۱ روی گوشی خود اقدام کند.

اولین گام برای نصب نسخه بتا سیستم عامل اندروید ۱۱ کاربر باید با یکی از گوشی‌های مذکور به وب سایت بتا سیستم عامل ۱۱ مراجعه کند و پس از مشاهده گوشی‌های پشتیبانی کننده از این سیستم عامل باید روی لینک ثبت نام کلیک کند.

چند وقتی است که شرکت گوگل پیش نمایشی از نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را در فضای مجازی منتشر کرده، اما به دلیل شیوع ویروس #کرونا در جهان، این شرکت تاکنون نتوانسته بود نسخه بتای این سیستم عامل را در دسترس کاربران قرار دهد؛ اما اخیرا این شرکت تصمیم گرفته است که نسخه بتای اندروید ۱۱ را منتشر کند.

اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ هم اکنون برای گوشی‌های Pixel 2, 2 XL, 3, 3 XL, 3a, 3a XL, 4, و 4 XL در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند پس از ثبت نام در برنامه Beta امکان دریافت این نسخه از اندروید را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین ترفند های اینترنتی

جدیدترین بروزرسانی تلگرام / امکان ویرایش پیام

آموزش تبدیل متن های تلگرام به pdf

پرسش های رایج درباره تلگرام + پاسخ

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده