کد 6369 سامانه ثبت نام برای کمک معیشتی دولت

ثبت نام برای کمک معیشتی دولت,ثبت نام برای بسته حمایتی دولت,ثبت نام یارانه گرانی بنزین,آدرس سایت ثبت نام کمک معیشتی دولت,آدرس درگاه اینترنتی ثبت نام برای کمک معیشتی دولت,اعتراض به ثبت نام برای کمک معیشتی دولت,اعتراض به کمک معیشتی دولت,چطور برای کمک معیشتی دولت ثبت نام کنم,سامانه ثبت نام کمک معیشتی دولت
کمک معیشتی دولت

یک نت ـ در نشست سخنگوی دولت مسئولان دولتی با تاکید بر این که تاثیر افزایش قیمت بنزین روی تورم حداکثر 4 درصد خواهد بود، اعلام کردند: پرداخت اولیه از امشب شروع می شود وکسانی که خود را مشمول می دانند از طریق درگاه اینترنتی و کد ussd 6369 ثبت نام کنند.

تورج دهقان معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در نشست سخنگوی دولت گفت: اثر مستقیم افزایش قیمت بنزین روی تورم 2.5 درصد خواهد بود و با احتساب تاثیر غیر مستقیم این افزایش مجموعا شاهد افزایش 3.5 درصدی نرخ تورم خواهیم بود.

در این نشست همچنین پیمان قربانی معاون اقتصادی بانک مرکزی نیز درباره تاثیر افزایش قیمت بنزین روی تورم اظهار داشت: بر اساس محاسبات ما اثر مستقیم افزایش قیمت بنزین روی تورم حدود 2 درصد و تاثیر غیر مستقیم این افزایش قیمت نیز حدود 2 درصد خواهد بود و مجموع تورم مستقیم و غیر مستقیم حاصل از ان اقدام 4 درصد خواهد بود.

* کسانی که خود را مشمول می‌دانند ثبت‌نام کنند

در این نشست همچنین اعلام شد پرداخت اولیه کمک معیشتی از امشب شروع می شود وکسانی که خود را مشمول می دانند از طریق درگاه اینترنتی و کد ussd 6369 ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام میدری معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی 72 درصد مردم مشمول پرداخت می‌شوند.

میدری ادامه داد: این طرح که مشمولان آن حدود ۶۰ میلیون نفر هستند شامل بازنشستگان، بیمه های بازنشستگی و حقوق بگیران ثابت است.

* امشب برای 20 میلیون نفر اولین مرحله یارانه نقدی جدید واریز می‌شود

حمیدرضا عدل معاون فنی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه نیز در این نشست اظهار داشت:آثار تورمی ناشی از افزایش قیمت بنزین ناچیز است.  درآمد این اصلاح قیمت حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان است و یک ریال آن در بودجه هزینه نمی شود.  

وی با بیان اینکه این درآمدها به شصت میلیون خانوار در قالب یارانه دوم پرداخت می شود گفت: امشب برای حدود بیست میلیون نفر اولین مرحله یارانه نقدی جدید واریز می شود.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

Not bad
من بازنشسته هستم و مستاجر و ماهیانه 2200 حقوقمه . چرا به فردی که هم 2تا خونه داره هم درآمد بالای 10میلیون داره و هم ماشین داره تعلق گرفته ولی به من نه؟
من نه خونه دارم نه خودرو ..نه در کار خانه و ادارات دولتی استخدام..با دوتا بچه و خانوم توی خونه پدرم ساکن هستم .. هر روز هم مجبورم فشهای پدرم رو بشنوم و خانوم هم هی نق بزنه و کلی خرج مدرسه بچه هام میشه ..و بیمه رو هم خودم مجبورم واریز کنم ..الان ۳ ماهه نتونستم حق بیمه رو بدم ..چرا برای من یارانه بنزین واریز نشده ..مگه با کد ملی دارای مردم رو نمی دونست که دارید حساب بانکی رو چک میکنید و سرکار میزارید
کمک معیشتی آبان را نگرفته ام