پسر مذهبی هستم اما خانواده مذهبی ندارم

یک نت ـ پسر مذهبي هستم.اما خانواده مذهبي ندارم پدرومادرم مقيد به نماز و روزه هستند اما فقط در همان اندازه يعني در مسايلي مثل حجاب و ...مقيد نيستند از طرفي بنده براي حفظ ايمانم قصد ازدواج دارم
پسر مذهبی

یک نت ـ  پسر مذهبي هستم.اما خانواده مذهبي ندارم پدرومادرم مقيد به نماز و روزه هستند اما فقط در همان اندازه يعني در مسايلي مثل حجاب و ...مقيد نيستند.

از طرفي بنده براي حفظ ايمانم قصد ازدواج دارم، تنها مشکلم خانواده ام هستند که قبول نمي‌کنند که حتي در موردش حرف بزنيم وقتي به مشاور مراجعه کردم بلوغ عقلي و شناختي و عاطفي بنده رو تاييد کرد از لحاظ اقتصادي نيز توان اداره يک زندگي ساده را دارم اما خانواده ام مخالف هستند يعني حتي راضي هستند که من دوست دختر داشته باشم اما حرفي از ازدواج فعلا نزنم درضمن بنده سالم هست.به نظر شما من دقيقا بايد چيکار کنم؟

پاسخ:

خوشحاليم که مخاطبان خوبي چون شما داريم. به شما بخاطر اين نيت زيبا تبريک عرض مي کنيم. در سوالتان سن شما به عنوان کاراکتر خطا لحاظ شده و مشخص نيست چند سال داريد. همچنين نمي دانيم شغل داريد و کار مي کنيد يا خير ولي ظاهرا شاغل هستيد.

يکي از شرايط مهم ازدواج که معمولا در اوايل سن جواني براي ازدواج لازم است ولکن موجود نيست داشتن شغل است که البته شما داريد. ولکن داشتن سرمايه زياد و ماشين و خانه براي ازدواج شرط نيست. اگر شما همت و تلاش داشته باشيد خداوند اسباب و هزينه هاي ازدواج را جور مي کند و خود در قران هزينه ازدواج را تضمين کرده است.

انسان براي هر خواسته اي بايد تلاش کند. اگر شما تلاش کنيد آنها حتما راضي خواهند شد. شما مي توانيد افرادي مثل عمو، عمه و دايي و خاله را واسطه کنيد تا نظر والدين تان را جلب کنند ولکن قبل از آن بايد سعي کنيد پخته رفتار کنيد و اطرافيان را قانع کنيد که من به سن ازدواج رسيده ام و صلاحيت آن را دارم. براي اينکار سعي کنيد پس انداز کنيد تا اطرافيان قانع شوند که شما ديگر آن جوان بي مبالات و کم سن نيستيد بلکه مي توانيد يک زندگي دو نفره را اداره کنيد.

براي ازدواج شما بايد دختر و خانواده اي قانع انتخاب کنيد که توقع زياد ندارند و مي توانيد عقد کنيد و چند مدت بصورت عقد باشيد تا پولي هم جمع کنيد تا بتوانيد يک عروسي ساده بگيريد و ان شاء الله تشکيل زندگي بدهيد.

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده