در سوال از رئیس‌جمهور تعلل شود، از هیئت رئیسه شکایت می‌کنیم

یک نت ـ نماینده مردم زنجان گفت: اگر در اعلام وصول سوال 180 نماینده از رئیس‌جمهور تعلل شود، از اعضای هیئت رئیسه مجلس شکایت می‌کنیم.
رئیس‌جمهور

یک نت ـ علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور در صحن علنی گفت: مستندات موجود نشانگر این است که هیچ یک از نمایندگان امضای خود برای طرح سوال از رئیس‌جمهور را پس نگرفته‌اند و همچنان بر این مسئله پافشاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتظار ما از هیئت رئیسه مجلس این است که به درخواست ۱۸۰ نماینده مجلس برای اعلام وصول سوال از رئیس جمهور در صحن علنی توجه کند، ادامه داد: حضور رئیس‌جمهور در مجلس به طرح بسیاری از مشکلات مردم و حل آنان کمک می‌کند.

وقف‌چی درباره علت تعلل در طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور گفت: اعتقاد هیئت رئیسه مجلس تعامل بیشتر است اما معتقدیم که رعایت قانون باید در اولویت باشد و سوال از رئیس جمهور باید هر چه زودتر اعلام وصول شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد برخی از نمایندگان این است که به دلیل تعلل در اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور، از  برخی اعضای هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل نود که به زودی تبدیل به دیوان می‌شود، شکایت کنیم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده