پیروزی تراکتور مقابل استقلال خوزستان

یک نت ـ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین هفته از مرحله برگشت لیگ برتر موفق شد حریف خود استقلال خوزستان را با شکست بدرقه کند.
تراکتور

یک نت ـ به گزارش مهر،  تیم فوتبال تراکتورسازی در دیدار امروز خود مقابل استقلال خوزستان موفق شد با سه گل حریفش را شکست بدهد.

در دیداری که در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی در تبریز برگزار شد، شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با ۳ گلی که در  به ثمر رساندند این بازی را به سود خود خاتمه دهند.

در این دیدار ابتدا محمد ایرانپوریان در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی دروازه تیم استقلال خوزستان را باز کرد و سپس امید عالیشاه در آخرین دقیقه نیمه اول، دومین گل را برای تراکتورسازی به ثمر رساند. احسان پهلوان هم که به تازگی به عنوان بازیکن سرباز راهی تراکتورسازی شده است، در دقیقه ۹۳ گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

نکته حائز اهمیت این بازی در نیمه اول اخراج موسی کولیبالی در دقیقه ۴۴ بود که باعث شد شاگردان ویسی یک نیمه را ده نفره به کار خود ادامه دهند.

تیم استقلال خوزستان در دقیقه ۸۰ بازی نیز بهترین موقعیت خود را برای رسیدن به گل از دست داد. در این دقیقه میثم دورقی یک ضربه پنالتی را از دست داد تا دست شاگردان ویسی از رسیدن به گل خالی بماند.

در پایان این بازی تراکتورسازی ۲۰ امتیازی شد و به وضعیتش در میانه جدول سر و سامان داد و استقلال اهواز ۱۴ امتیازی باقی ماند تاهمچنان در رده چهاردهم جدول قرار داشته باشد.

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده