من احساس افسردگی دارم

یک نت ـ احساس افسردگی دارم راهي برايم نشان دهي که اين مشکلم حل بشه

افسردگی

یک نت ـ من احساس افسردگی دارم

راهي برايم نشان دهي که اين مشکلم حل بشه

سلام خسته نباشيد من همسرم روخيلي دوست دارم ولي احساس ميکنم اومنودوست نداره ازکسي ديگه اي خوشش ميادوباهام زيادحرف نميزنه من گاهي احساسي خسته گي ميکنم راهي نشانم بدين ازاين حال دربيام خواهش ميکنم؟

پاسخ:

لازم است از تمرکز به نقاط و ویژگیهای منفی همسرتان خودداری کنید. سعی کنید ویژگیهیای مثبت همسرتان را بیش از گذشته مد نظر قرار دهید و شتابزده در قبال همسرتان قضاوت منفی نکنید. مردها اصولا در ارتباط کلامی ضعیف هستند و حوصله گفتگو و صحبت ندارند. لازم است دیگر رفتارهای وی که حکایت از علاقمندی او به شما است را مد نظر قرار دهید.

همچنین لازم است توجه بیشتری به شکایات، اعتراضات و خواسته های او داشته باشید و گلایه و شکایت خود را قدری کمتر و محدود کنید.

از طرف دیگر لازم است برای خود برنامه داشته باشید. از تنهایی و بیکاری فاصله بگیرید و با شرکت در دوره ها، کلاسها و اموزشگاههای مختلف مذهبی، هنری،ورزشی، علمی و...خود را سرگرم کنید تا از کم توجهی احتمالی همسرتان کمتر اذیت شوید.

به نشاط و شادابی خود رسیدگی کنید، برای خود لباس مناسب و زیبا بپوشید، گاهی فقط برای خود خرید کنید، در طول روز شوخی کنید، بخندید و بجای ابعاد منفی زندگی بر ابعاد مثبت ان متمرکز شوید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده