با يک دخترخانم بصورت مجازی آشنا شدم

یک نت ـ با يک دخترخانم بصورت مجازي آشنا شدم,و بيشترساعاتمان  را درفضاي مجازي باهم سپري ميکنيم(دربازي ها وگروه هاي مختلف),درواقع شديم مثل زن وشوهري که از هم دوريم و عاشق هم

عشق مجازی

یک نت ـ من يه پسر 19ساله ودانشجو هستم بااعتقادات مذهبي متوسط و اهل نماز وقرآن.خيلي احساس تنهايي ميکنم و توي خانواده کسي ندارم که باهاش درددل کنم و به آرامش برسم،چند ماهي است که با يک دخترخانم بصورت مجازي آشنا شدم,و بيشترساعاتمان  را درفضاي مجازي باهم سپري ميکنيم(دربازي ها وگروه هاي مختلف),درواقع شديم مثل زن وشوهري که از هم دوريم و عاشق هم,ولي از يک طرف شرايط ازدواج براي من مهيا نيست,واز طرف ديگر اون از من بزرگتره و استان زندگيشون از ما خيلي فاصله داره,خيلي بهم وابسته ايم,منم بهش گفتم فعلا باهميم ولي اگر نشد من همسرت بشم,تاوقتي که ازدواج نکرده اي همين طوري پيشت ميمونم وبعدش تا آخر عمرم مجرد ميمونم,چون ديگه نميتونم به کسي ديگه فکر کنم.

چندروز پيش يکي از دوستانم متوجه قضيه شدوگفت کارت اشتباهه و قرارتون بچه گانه س,منم دو روزه ازش دست کشيدم و دل اون دختر حسابي شکست ,منم به شدت وابسته شم.تمام پلهاي ارتباطي و پيام ها رو هم حذف کردم.تمام روزم شده گريه,دلم ميخواد دوباره ارتباط رو شروع کنم و باهاش باشم.ولي ميدونم که ممکنه به هم نرسيم,الان من کار ندارم,وکاملا روي پاي خودم هستم و خانواده از نظر مادي نميتونن کمکم باشن,فقط ميخوام باهاش باشم تا به آرامش برسم وعشق رو تو زندگيم تجربه کنم واگر بهش نرسيدم ديگه ازدواج نميکنم,چون الان عشقمون يه عشق پاک بود ومن نابودش کردم,حالا من چيکارکنم؟

ميدونم طولاني شد ولي کامل گفتم که لطف کنيد و راحت تر کمکم کنيد,ممنون ميشم منو از سردرگمي نجات بديد.بي صبرانه منتظر پاسخگويي شما مشاورين محترم هستم.

پاسخ:
با سلام، این رابطه اسیب های روانی و معنوی زیادی دارد. ابتدای کار به ظاهر هیجانات کاذبی می اید، اما به مرور اضطراب و افسردگی شما و ان خانم را افزایش می دهد. مثل یک لیوان اب است که به فردی که تشنه است نشان دهی، گوی می تواند بنوشد، لبش را بر لیوان میگذارد که بنوشد اما ابی به سوی دهان او سرازیر نمیشود و پس از مدتی که اینکار را ادامه داد، متوجه میشود این یک لیوان اب مجازی بوده است که او را از اب چشمه ی حقیقی که کمی انطرف تر بوده است غافل کرده است و دیگر راه جبرانی نیست.

تجربه به ما نشان داده است که اقایان بهتر فراموش میکنند اما خانمها به شدت اسیب می بینند، بنابراین  مناسب است این رابطه را قطع کنید، امید که خواستگار خوبی برای ایشان بیاید و بتواند زندگی حقیقی را شروع کند. اگرهم خواستگار نیامد و ازدواج نکرد، حداقل اخرت را دارد.

شما نیز بایستی از فضای مجازی و از این پرتگاه ها فاصله بگیری و تلاش کنی که زودتر حداقلهای زندگی راایجاد کنی و با همسرمناسبی ازدواج کنید.

ان خانمی که قراراست 7سال دیگر با شما ازدواج کند، با تلاش شما می تواند 3 سال  دیگر با شما ازدواج کند، و در نتیجه اسیب کمتری ببیند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده