چاقی صورت با تغذیه

یک نت ـ چاقی صورت و خلاص شدن از صورت لاغر دلیل بسیاری از افراد برای مراجعه به پزشکان زیبایی و حتی اعتماد به تبلیغات نادرست است. دقایقی تمام آنها را کنار بگذارید و با ما همراه شوید.
چاقی صورت

معجون شگفت آور خیار و گلابی

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه های پرآب تلقی می شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به بهبود آبرسانی سلول های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می توانید از گلاب مرغوب نیز برای این کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را 20 دقیقه و هفته ای سه بار انجام دهید.

نوشیدن آب

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه 3 تا 4 فنجان چای می نوشیم تصور می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

آجیل ها

یکی دیگر از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. برای تهیه حب کافی است 4 عدد از هر یک از این مغز ها را با 2 عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می توانید به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز5 تا 10 عدد از این حب ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

آووکادو

آواکادو سرشار از مواد غذایی است که عاملان اصلی لاغری صورت و از بین بردن چربی های صورت شناخته شده اند و در هر یک عدد اواکادو 17 گرم از مواد لاغر کننده صورت وجود دارد.
 
کره بادام زمینی

نه تنها کره بادام زمینی بلکه بسیاری از دانه های روغنی و مغزها برای افرادی که می خواهند مدت زمان بیشتری احساس سیری کنند به اندازه خاص تجویز می شود تا با نخوردن غذا بعد از احساس سیری که به آنها دست می دهد صورتشان هم لاغر شود.
  
روغن زیتون

روغن زیتون و روغن نارگیل بسیار برای سلامتی توصیه می شوند و در کنار انبوه خواص فوق العاده در از بین بردن چربی های صورت هم موثر هستند.
 
سبزیجاتی مثل...

سبزیجاتی مانند کلم بروکلی -کلم برگ و گل کلم و.. با داشتن ویتامین های مخصوص برای تقویت بدن در راه از بین بردن چربی ها در لاغر شدن صورت نقش بسزایی را ایفا می کنند.
 
تخم مرغ
تخم مرغ هر انچه که برای از بین بردن چاقی صورت نیاز است را در خود دارد. پروتئین های چربی سوز - ویتامین های گروه ب - آهن - زینک و.. از محتویات و خواص تخم مرغ هستند.
 
شکلات تیره رنگ
درسته شکلات هم صورت را لاغر می کند اما نوع تیره رنگ آن . جالب است بدانید آنتی اکسیدان موجود در شکلات تیره رنگ 8 برابر بیشتر از توت فرنگی است.
 
چای سبز
خاصیت لاغر کنندگی والبته تضمین کننده سلامت بدن توسط چای سبز یک امر ثابت شده است.
 
توت ها
تمشک - توت فرنگی - شاه توت و.. همه و همه در از بین بردن چربی های صورت و لاغر شدن صورت نقش دارند.
 
ماست
ماست های فرآوری شده زیاد توصیه نمی شوند چرا که علی رقم ایجاد لاغری صورت برای دستگاه گوارش مضر هستند.

 

سیب
سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین های زیادی است و برای سلامت پوست مفید می باشد، پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می نماید. این میوه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و همه موادیکه برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست لازم است می باشد. همچنین سیب حاوی کلاژن و الاستین بوده که  پوست شما را نرم و چاق نگه می دارند.

سیب های قرمز و سیب های زرد و قرمز یکی از بهترین گزینه های می باشند.
سیب را تکه تکه کرده و با استفاده از مخلوط کن سیب ها را له و نرم نمایید. سیب له شده را برروی پوست گذاشته و برای 15 تا 30 دقیقه بگذارید باقی بماند.
یکی دیگر از راههای استفاده از خواص بی نظیر سیب، نوشیدنی ویژه ای است که از سیب تهیه می شود. سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و 125 میلی گرم آب لیمو مخلوط نمایید. این محلول را تا زمانیکه کاملا مخلوط شود، هم بزنید. این نوشیدنی را هرروز صبح مصرف کرده تا نتیجه آن را احساس نمایید.

 

درمان چاقی صورت

چاقی صورت دلیل بسیاری از افراد برای مراجعه به پزشکان زیبایی است

 

از چینی ها کمک بگیرید
اگر می خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن های ظریف طب سوزنی استفاده می کنند. آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می کنند و به این ترتیب می توان به تقویت عضلات صورت و خوش فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

برای چاقی صورت خود از مصرف این مواد خوراکی خودداری کنید
چاق کردن صورت امری است که در زیبایی افرادی که از داشتن صورت لاغر برخوردارند بسیار نقش دارد. از آنجایی که اکثر پزشکان معتقدند که مواد غذایی خواصی وجود ندارد که تنها بتواند صورت را چاق کند پس مصرف قرصها نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود اما برای اینکه بدانید کدام مواد خوراکی صورت را لاغر می کند و در خوردن انها احتیاط کنید.

پس دانستید که برای چاقی صورت باید در تغذیه خود بیشتر دقت کنید و از این رو باید مواد خوراکی که در این راه توصیه نمی شوند را از برنامه غذایی خود حذف و یا تا حدی کم کنید.
 

منابع:

بیتوته

namnak

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده