۱۴ نکته آرایش برای چاق تر نشان دادن صورت خانم ها

راههای چاقی صورت, چاقی صورت, چاقی صورت با تغذیه, چاقی صورت با داروی گیاهی, برای چاقی صورت, راهی برای چاقی صورت, راه های چاقی صورت, روشهای چاقی صورت, برای چاقی صورت چه باید کرد, روش چاقی صورت
آرایش

یک نت ـ نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان می‌دهند

صورت های لاغر و فرورفته جذابیت چندانی ندارند به همین دلیل نیز بسیاری از زنان به دنبال راههایی برای پرتر و چاق تر نشان دادن صورت خود هستند که در این مورد راه های مختلفی پیش روی آنهاست .

در این مطلب از ایران مادام ۱۴ نکته بسیار مفید آرایشی برای پرتر نشان دادن صورت بیان میکنیم ، نکته های آرایشی کاربردی برای چاق نشان دادن صورت .

معمولا نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان می‌دهند ، پس خانم‌هایی که صورت لاغری دارند، باید تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند.

نکته های آرایشی مفید برای چاق نشان دادن صورت :
۱ – رنگ کرم پودر باید دو درجه از رنگ پوست روشن‌تر باشد.

۲ – مدل ابروها باید پهن، بلند، صاف و گوشه آن کمی متمایل به بالا باشد.

۳ – خط چشم‌ها نباید خیلی به سمت بالا باشند بلکه باید به دو طرف صورت مایل شوند.

۴ – ریمل به تنهایی کافی نیست. باید از مژه مصنوعی استفاده شود چون در زیبایی این نوع چهره خیلی موثر است.

۵ رنگ رژلب و سایه باید خیلی روشن باشد.

 

برای چاقی صورت چه باید کرد

افراد با صورتهای لاغر تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند

 

۶ – برای زدن رژ گونه بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد کمی زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت به‌خصوص سمت گوش‌ها رژگونه زد تا گونه‌ها برجسته و صورت پرتر دیده شود.

۷ – مدل موها برای صورت‌های لاغر باید باز و شلوغ باشد و هرگز نباید موها را بالا بست. برس زدن مو به بیرون باعث زیبایی این چهره می‌شود. آرایش مو در قسمت بالای سر تا بالای گوش‌ها صورت و گردن را بزرگ نشان می‌دهد.

۸ – ابروهای پهن و کمی کوتاه، صورت را چاق‌تر نشان می‌دهد.

۹ – اگر دوست داشته باشید، می‌توانید همزمان از خط‌ چشم و ریمل برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید تا چشم‌هایتان قدری درشت‌تر و در نهایت صورتتان پرتر به نظر بیاید.

۱۰ – تیره کردن داخل چشم با مداد یا سرمه، چشم‌ها را ریز و ترکیب صورت را لاغر نشان می‌دهد.

۱۱ – استفاده از کرم‌پودر، پنکیک یا رژگونه‌های تیره، سن شما را بیشتر و صورتتان را لاغرتر از چیزی که است، نشان می‌دهد و شفافیت چهره‌تان را هم از بین می‌برد.

۱۲ – سیاه شدن دور چشم‌ها و روی گونه‌ها، یکی از مشکلاتی است که معمولا با بالا رفتن سن به سراغ افراد می‌آید و چهره آنها را لاغرتر نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای رفع این مشکل، پس از اتمام آرایش‌، کمی کرم‌ پودر براق و روشن را با انگشت سبابه، به آرامی دور چشم‌ها، زیر استخوان ابرو و روی گونه‌هایتان بزنید.

۱۳ – معمولا آرایش به خوبی روی پوست‌های خشک نمی‌نشیند و با نمایان شدن چروک‌ها، صورت هم لاغرتر نشان داده می‌شود پس اگر پوستتان خشک است، باید پیش از آرایش حتما از مرطوب‌کننده‌های با پایه چربی کمک بگیرید.

۱۴ – خط لبی کمی تیره‌تر از رژ‌لبتان بکشید. به این ترتیب، لب‌های شما کمی حجیم‌تر و صورتتان هم کمی پرتر نشان داده خواهد شد.
 

منبع: iranmadame

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده