(عکس) دستگیری عوامل شرارت خیابان عباسی تبریز

یک نت ـ پنج نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که پس از درگیری در یکی از خیابان های تبریز، به سه خودروی شهروندان عبوری حمله کرده بودند، در کمتر از 24 ساعت توسط ماموران کلانتری 12 "عباسی" تبریز دستگیر شدند.
شرور

سرهنگ "فرهنگ نوروزی" فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش با بستن یکی از خیابان های تبریز به سه خودرو حمله ور شده اند، پیگیری موضوع بلافاصله با تشکیل تیم ویژه ای در دستور کار ماموران کلانتری 12 "عباسی" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی شواهد موجود و انجام کارهای پلیسی، تعداد پنج نفر متهم سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ نورزوی تصریح کرد: عوامل این شرارت با استفاده از قمه، چاقو و میل گرد سه دستگاه خودرو شهروندان را تخریب کرده بودند.

وی با بیان اینکه هر کدام از متهمان بیش از 10 فقره سابقه شرارت، نزاع و درگیری دارند تاکید کرد: این متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس کلانشهر تبریز در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس اظهار داشت: به مردم اطمینان می دهیم که نیروی انتظامی آماده تر از همیشه و به شدت با عوامل شرارت و اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

گفتنی است، شهروندان حاضر در محل مصاحبه از اقدامات به موقع پلیس تبریز در دستگیری این افراد شرور تقدیر و تشکر کردند.

منبع:آناج

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده