(عکس) پلیس تهران به دنبال دو خانم خوشتیپ

یک نت ـ ماموران پلیس اگاهی به دنبال زنان خلافکاری می‌گردند که دست به سرقت خودرو از داخل نمایشگاه‌ها می‌زدند.
خانم خوشتیپ

در مورخه 01/10/1394 صاحب یک نمایشگاه خودرو با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت و طرح شکایت با موضوع "سرقت خودرو" عنوان کرد که یک دستگاه خودرو سواری Rio به شماره پلاک ایران 88/*** ط 53 از مقابل نمایشگاه خودروی وی ، توسط دو خانم و یک آقا سرقت شده است . 
 
پرونده در اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت خودرو" و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث  ,  حوادث روز

اظهارات صاحب نمایشگاه خودرو : 
صاحب نمایشگاه خودرو پس از حضور در اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "ساعت 19:00 مورخه 30/09/1394 دو نفر خانم جوان با ظاهری آراسته داخل نمایشگاه شدند ؛ پس از مدتی ، آنها پرسیدند : "آیا خودروی ریو پارک شده در بیرون نمایشگاه فروشی است ؟" که من پاسخ دادم : "فروشی است" . آنها از من درخواست بازدید خودرو را کردند و من نیز برای نشان دادن خودرو ، بهمراه آنها از نمایشگاه خارج شده و به سمت خودرو ریو مورد نظر آنها رفتیم . نزدیکی های ماشین که رسیدیم ، سوئیچ را به آنها دادم تا خودشان پشت فرمان نشسته و خودرو را تست کنند ؛ نهایتا پس از بازدید خودرو ، بهمراه این دو خانم از ماشین پیاده شده و به داخل نمایشگاه بازگشتیم . پس از توافق بر سر قیمت خودرو به مبلغ 27 میلیون و 500 هزار تومان ، این دو خانم با طرح این ادعا که تا 5 دقیقه دیگر جهت خرید خودرو باز خواهند گشت از نمایشگاه خارج شدند ؛ هنوز دقایقی از خروج این دو خانم از نمایشگاه نگذشته بود که مرد جوانی ابتدا نگاهی کوتاه به داخل نمایشگاه کرد و پس از آن سوار خودرو ریو شد و آنرا سرقت کرد !!! " . 
 
بررسی تصاویر دوربین های مداربسته : 
با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته داخل نمایشگاه ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این دو خانم جوان در یک لحظه با استفاده از غفلت صاحب نمایشگاه خودرو اقدام به سرقت سوئیچ خودرو کرده و پس از خروج از نمایشگاه ، سوئیچ را به مرد جوانی تحویل و خودشان با یک دستگاه خودرو کرایه ای از محل متواری شده و همدست آنها نیز به راحتی اقدام به سرقت خودرو Rio نموده است . 
 
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : " در ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از متهمین از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر متهمین ( دو خانم جوان ) شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055603 در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهـند".

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده