سه بازیکن جوان هانوفر دزد شدند!

یک نت ـ باشگاه هانوفر سه بازیکن جوان این تیم را پس از اعتراف به سرقت از تیم کنار گذاشته است.
هانوفر

هانوفر(Hannover) یکی از تیم های بوندسلیگا است که از جام حذفی کنار رفته است و امیدوارم است در پایان فصل به عملکردی خوب در بوندسلیگا برسد. در همین رابطه سه بازیکن جوان هانوفر که هنوز اسمی از آنها منتشر نشده است با حضور در دفتر پلیس به سرقت اعتراف کردند و بلافاصله از این تیم کنار گذاشته شدند.

البته این سه بازیکن اعتراف کردند که قصد سرقت را داشتند ولی در حالی که برای این کار آماده شده بودند، صرف نظر کردند و تصمیم گرفتند این سرقت را انجام ندهند. این افراد هر کدام سلاح‌های سرد و گرمی نیز همراه خود داشتند و امیدوار بودند تا بتوانند خودروی گران قیمتی که در اطراف باشگاه دیده شده بود را سرقت کنند که پلاک سرقتی داشت.

هنوز مشخص نشده است که پلیس چه جریمه ای برای این خاطیان در نظر خواهد گرفت که خود به این جرم اعتراف کردند ولی باشگاه هانوفر که در سطح نخست فوتبال آلمان فعالیت می کند، بلافاصله اقدام کرد و از رفتار این بازیکنان انتقاد کرد و آنها را از تیم خود کنار گذاشت.

هانوفر این فصل از 20 دیدار خود در بوندسلیگا تنها 14 امتیاز کسب کرده است و در قعر جدول قرار گرفته است و شاید یکی از تیم هایی باشد که در انتهای فصل به دسته پایین تر سقوط می کند. آنها برای فرار از منطقه سقوط به 7 امتیاز دیگر نیاز دارند تا به تیم فرانکفورت(Eintracht Frankfurt) که در رده 15 جدول است برسند.

منبع: ایسنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده