(عکس) سارقان به عنف را شناسایی کنید

یک نت ـ پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر سارقان به عنف در پوشش مسافرکش از شهروندان خواست چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
سارق

یک نت ـ سرهنگ حميد رضا گل صباحي گفت: در پي وقوع سرقت هاي به عنف همراه با تهديد و آزار و اذيت ، در پوشش مسافرکش در سطح مناطق مختلف استان البرز از سوي سرنشينان يک دستگاه خودروي پرايد اقدامات ويژه فني و اطلاعاتي ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي به منظور شناسايي سارقان آغاز شد .

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وي افزود : ماموران در ابتداي تحقيقات خود با بررسي صحنه سرقت ها و بهره گيري از اطلاعات فني و تخصصي ، موفق به شناسايي هويت دو نفر از سارقان به نام هاي "شاهين" و "وحيد" شدند .

سرهنگ گل صباحي بيان داشت : ماموران در ادامه با انجام تحقيقات گسترده ميداني طي چند هفته گذشته ، مخفيگاه نامبردگان را در شهرستان ساوجبلاغ و رباط کريم شناسايي و با تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي ، با هماهنگي مقام قضائي متهمان طي دو عمليات ويژه پليسي دستگير و از آنها يک دستگاه خودروي پرايد ، تعدادي قمه و چاقو کشف شد.

وي گفت : متهمان در بازجويي ماموران به جرم خود مبني بر آدم ربايي و20 فقره سرقت مسلحانه توآم با آزار و اذيت در پوشش مسافرکش اعتراف کردند .

سرهنگ گل صباحي در خصوص شيوه و شگرد سرقت ها اظهار داشت : متهمان در قالب اکيپ هاي دو نفره با استفاده از تاريکي شب و سوار بر يک دستگاه خودرو پرايد در پوشش مسافر کش با سوار کردن مسافر از مبادي مختلف شهرستان هاي کرج ، ساوجبلاغ و فرديس به مقاصد مختلف ، در استان البرز پس از طي کردن مسافتي در يک فرصت مناسب مسير حرکت خود را تغيير داده و با استفاده از سلاح سرد با توسل به زور و تهديد ، اموال با ارزش آنها را سرقت و پس از برداشت وجوه موجود در کارت هاي بانکي طعمه هاي خود ، با بستن چشم و دست آنها ، در مناطق خلوت شهر رها و متواري مي شدند .

رئيس پليس آگاهي استان البرز گفت: با توجه به احتمال سرقت از سوي اعضاي باند سارقان به عنف ، بازپرس شعبه 6 دادسراي امور جنايي شهرستان کرج ، دستور چاپ عکس بدون پوشش متهمان را در رسانه هاي جمعي صادر کرد، بنابراين از شهرونداني که به اين شيوه و يا توسط اين افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست مي شود تا جهت پيگيري شکايت خود به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان واقع در ميدان طالقاني کرج مراجعه کنند .

 اخبار حوادث - خبرآنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده