پورحیدری خطاب به قلعه نویی: چرا رفتی تراکتور؟

یک نت ـ امیر رفتنت به تراکتورسازی اشتباه بود که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: یکسری داستان‌ها پیش آمد که هدایت تراکتورسازان را قبول کردم
قلعه نویی

یک نت ـ صحبت‌های ردوبدل شده بین منصور پورحیدری و امیر قلعه‌نویی را در زیر بخوانید:

* منصور پورحیدری که در بستر بیماری به سر می‌برد هنگام ورود امیر قلعه‌نویی به اطاق بعد از سلام و علیک و خوش و بش به سرمربی حال حاضر تراکتورسازی گفت: امیر مواظب خودت باش که قندت بالا نرود، زیرا این بیماری خیلی خطرناک است. 

* او در ادامه صحبت‌هایش رو به قلعه‌نویی گفت: امیر رفتنت به تراکتورسازی اشتباه بود که قلعه‌نویی در پاسخ گفت: یکسری داستان‌ها پیش آمد که هدایت تراکتورسازان را قبول کردم. ابتدا قرار بود کارم را از نیم فصل دوم شروع کنم ولی بنا به دلایل قبول کردم که قبلش روی نیمکت بنشینم.

* قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شد هواداران تراکتور به پورحیدری فحاشی کرده‌اند اینگونه پورحیدری توضیح داد: خدا شاهد است که تا لحظه آخری که من در ورزشگاه بودم، هیچ کسی فحش نداد و من هم به شخصه احترام خاصی برای شما قائلم.

* قلعه‌نویی در پایان صحبت‌هایش رو به پورحیدری افزود: شما اسطوره باشگاه استقلال هستید و به خاطر این تیم دو دانگ از رستورانتان را فروختید، منصورخان خواهش می‌کنم زودتر برگرد.

منبع: ورزش 3

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده