پسري ۲۱ ساله هستم، چگونه به دخترى بفهمانم دوستش دارم؟

یک نت ـ فرض بگیریم ما راه كار یا راه كارهایی به شما آموختیم كه به دختر مورد نظرتان بفهمانید كه دوستش دارید فكر می‌كنید بعد از این تفهیم علاقه چه اتفاق خاصی می افتد. این ابراز علاقه دو صورت كلی بیشتر نخواهد داشت یا ایشان به ابراز علاقه شما پاسخ منفی می دهد كه در این صورت چیزی جز ناكامی و تضییع شخصیت و تخفیف عزت نفس برای شما به ارمغان نخواهد آورد.
ازدواج

 

یک نت ـ  فرض بگیریم ما راه كار یا راه كارهایی به شما آموختیم كه به دختر مورد نظرتان بفهمانید كه دوستش دارید فكر می‌كنید بعد از این تفهیم علاقه چه اتفاق خاصی می افتد.
این ابراز علاقه دو صورت كلی بیشتر نخواهد داشت یا ایشان به ابراز علاقه شما پاسخ منفی می دهد كه در این صورت چیزی جز ناكامی و تضییع شخصیت و تخفیف عزت نفس برای شما به ارمغان نخواهد آورد.
یا این كه به ابراز علاقه شما پاسخ مثبت می دهد این صورت به مراتب بدتر و آسیب زاتر است چرا كه با توجه به سن نسبتا اندكتان اولا امكان ازدواج به این زودی ها فراهم نیست؛ ثانیا انتخاب شما تا حد زیادی با ملاك مندی و معیارمندی فاصله دارد؛ ثالثا اقتدار مثبت مردانه شما در همان ابتدای كار از بین خواهد رفت با ورود سرزده شما در عرصه ذهن این دختر چیزی جز دل‌مشغولی و اشتغال ذهنی كاملا بی مورد و فرسایشی نصیب این دختر از همه جا بی خبر نخواهد شد.

اگر شما به خلوت دل ایشان پا نمی گذاشتید ایشان بدون هیچ دغدغه به زندگی عادی و طبیعی خود ادامه می داد ولی شما با یك ابراز علاقه خشك و خالی ایشان برای ماه ها و سال ها از ارامش قبلی اش محروم می نمایید.
بی شك در خوشبختانه ترین حالت از ابراز علاقه شما تا مراسم عروسی حداقل چندین سال فاصله وجود دارد و این فاصله زمانی بسیار طولانی چیزی جز انتظار فرسایشی و كشنده برای طرفین ثمری نخواهد داشت.
ای كاش جوانان این مرز و بوم با رعایت اصل مهم پیشگیری در این زمینه که همانا حفظ حریم نگاه می باشد از غلتیدن در باتلاق عشق های نفس گیر و بی ثمر جلوگیری می كردند.

منبع : شهر سوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

واقعا موافقم! با اینکه دخترم و خیلی وقتا احساس می کنم کسی دوستم نداره اما مطمئنم این احساس تنهایی "واقعی" می چربه به فکر و خیال "دوستت دارم " های الکی . حتی وقتی طرف واقعا قصد بدی نداره و داره احساسش رو می گه باز هم اکثر وقتا دونستن بیخودیه ! اینکه می گین مدت طولانی ذهن دختر درگیر می شه همیشه درست نیس . من نشمردم ولی شاید حدود ۲۰-۲۵ باری از مردا ابراز علاقه دیدم و سخت نیس بی خیالشون شدن اما اون وسط یه " دوستت دارم " از یه نفر بعد ۶ سال هنوز از سرم پاک نشده. پس لطفا به نصیحت هایی که بالا گفتن فک کنین