فرزند امام زمان!

یک نت ـ این انسان کذاب ودروغ گو آیا نمی داند که طبق روایات، خروج یمانی وسفیانی و خراسانی دریک سال و یک ماه و یک روز است چگونه او زودتر ظهور کرده است.
فرزند امام زمان!

یک نت ـ سوال: اخیرا شخصی پیدا شده که اسمش "احمد الحسن"است و میگه یمانی هستم و فرزند امام زمان هستم چه جوابی بهش بدیم؟

پاسخ:
بله متاسفانه این دجال زمان، و نادان با دلایل واهی و بی اساس سعی در اغفال مردم دارد. ما از طرفداران احمد الحسن می خواهیم که اگر جرات دارند بیایند ما حاضریم با آنان مناظره کنیم، آنگاه پیام های مورد مناظره را منتشر کنیم.
اما اجمالا:

1. این انسان کذاب ودروغ گو آیا نمی داند که طبق روایات، خروج یمانی وسفیانی و خراسانی دریک سال و یک ماه و یک روز است چگونه او زودتر ظهور کرده است.
امام باقر فرمود:

"خروج السفیانی و الیمانی و الخراسانی فی سنه واحده فی شهر واحد فی یوم واحد"

"خروج سفیانی و یمانی و خراسانی در یک سال و یک ماه و یک روز خواهد بود"

الغیبه، نعمانی، ص255

2. این کذاب ابتدا باید برای ما ثابت کند که امام عصر در زمان غیبت ازدواج می کند ودارای فرزند نیز میشوید وپاسخ این روایات راهم دهد.
مسعودی در اثباه الوصیه نقل می کند:
علی بن حمزه وابن سراج وابن ابی سعید مکاوی به محضر امام رضا وارد شدند. ابن ابی حمزه گفت "برای ما روایت شده است که امام در نخواهد گذشت تا این که جانشین ونسل خودرا ببینید. امام رضا فرمود:
"ایا دراین بیش از این چیزی برای شما گفته نشده است؟
گفت نه
حضرت فرمود:بلی والله لقد رویتم الا القائم
بله به خدا سوگند این روایات صحیح است اما درمورد قائم جریان ندارد

اثباه الوصیه،ص208

رجال کشی،ص465

❗️روشن است که این روایت نه فقط در دوران غیبت، بلکه در تمام عمر آن حضرت داشتن فرزند برای امام عصر را منتفی می داند.

3. شیخ طوسی روایت می کند که امام رضا فرمود:
"امامی نیست مگر آنکه فرزندی داشته باشد، مگر امامی که حسین بن علی برای او خارج می شود( ورجعت می کند) پس همانا او فرزندی نخواهد داشت."

کتاب الغیبه،ص224

4. در روایات دیگری حضرت خضر را کسی معرفی می کند که وحشت تنهایی حضرت مهدی را در دوران غیبت برطرف می سازد در حالی که اگر آن حضرت دارای زن وفرزند بود به ملازم وهمراه نیازی نبود.
امام رضا فرمود:
"خضر از آب حیات نوشید واو زنده است... خداوند به واسطه او تنهایی قائم مارا تر دوران غیبتش به انس تبدیل می کند وغربت وتنهایی اش را برطرف می سازد"

کمال الدین،ج2 ص385 ح1

5. در روایات فراوانی از آن حضرت با القاب "فرید( تک) و "وحید"( یگانه) یاد شده است واین با زن وفرزند داشتن منافات دارد

همان مدرک،باب 26 ح13

6. در روایات ما آمده است که حتی ممکن است در نشانه های، حتمی ظهور نیز بدائ حاصل شود وامام عصر ظهور کند بدون آنکه سفیانی خروج کند،یمانی ظهور کند و...

این موضوع را امام جواد مورد اشاره قرار داده و حصول بدا در نشانه‌های حتمی را ممکن دانسته است:
ابو هاشم داود بن قاسم جعفری گوید: ما در محضر امام جواد بودیم و سخن از سفیانى به میان آمد و آنچه در روایات آمده که کار او از حتمیات است، من از آن‌حضرت پرسیدم: آیا خدا را در امور حتمى بدائى پدید می‌آید؟ امام(ع) فرمود: آرى به آن‌حضرت گفتم: پس با این ترتیب ما می‌ترسیم که در مورد قائم نیز خدا را بدائى حاصل شود، امام فرمود: همانا قائم از وعده‌ها است، و خداوند خلاف وعده خود رفتار نمی‌کند
الغیبه،نعمانی، ص303
❗️لذا ما تنها باید منتظر ظهور حضرت مهدی باشیم نه تحقق نشانه های ظهور

7. ودر پایان تحدی می کنیم که یک روایت بیاورند که در آن امام به شیعیان گفته باشد باید از یمانی پیروی کنند. وقتی چنین روایتی وجود نداشته باشد چرا ما باید پیرو احمد الحسن کذاب باشیم (به فرض یمانی بودن او که بطلان آن روشن شد).
این کذاب به وظیفه خودش برسد، ما هم به وظیفه خودمان که پیروی از فقهای شیعه است

کمال الدین،ج2 ص484

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده