رفتن به محتوای اصلی

من وسواس دارم همیشه احساس میکنم ادرارم می‌ریزد لطفا راهنماییم کنید؟

تاریخ انتشار:
یک نت ـ خدمت شما عرض کنم زیربنا و فعال کننده تمامی وسواس ها اضطراب و نگرانی است البته هر موضوعی که مورد حساسیت و دقت بیش از اندازه در طول دوران زندگی قرار بگیرد و یا از طرف اطرافیان و مراقبان تأکید بیش از اندازه قرار بگیرد باعث می شود قضاوت و ارزیابی غیر منطقی روی آن صورت بگیرد و فرد همیشه به قول خود افراد برای اینکه خیالشان راحت شود
من وسواس  دارم همیشه احساس میکنم ادرارم می‌ریزد لطفا راهنماییم کنید؟

 

یک نت ـ  باعرض سلام و تشکرخدمت شما عرض کنم زیربنا و فعال کننده تمامی وسواس ها اضطراب و نگرانی است البته هر موضوعی که مورد حساسیت و دقت بیش از اندازه در طول دوران زندگی قرار بگیرد و یا از طرف اطرافیان و مراقبان تأکید بیش از اندازه قرار بگیرد باعث می شود قضاوت و ارزیابی غیر منطقی روی آن صورت بگیرد و فرد همیشه به قول خود افراد برای اینکه خیالشان راحت شود و یا مطمئن شوند و یا برای فرار از افکار آزار دهنده احساس ناپاکی و عذاب الهی و ... دچار وسواس می شوند. البته تغییراتی هورمونی و بیوشیمیایی بدن نیز به این احساسات وسواس گونه کمک می کنند.

فرایند درمان یک وسواس با توجه به تمام جوانب آن فقط بیست جلسه حضوری می طلبد، البته با کار و تلاش خود فرد می توان تاحدی این وضعیت کنترل شود. بنابراین با یک مشاوره کتبی یک احساس پایدار و محکم ذهنی (خروج ادرار) درمان نخواهد شد.

پیشنهاد می کنیم که شما بی درنگ به جای دنبال کردن وضعیتتان از طریق فضاهای مجازی به مشاوره حضوری اقدام فرمایید.

منبع : شهر سوال

موضوع
بازگشت بالا