رفتن به محتوای اصلی

ازدواج با دختری که با پسری رابطه داشته درست است؟

تاریخ انتشار:
یک نت ـ پسر ۲۴ ساله هستم. متاسفانه در گذشته رابطه جنسی داشتم اما همیشه ترس از این را داشتم که مبادا وقتی ازدواج میکنم زن من هم ارتباط داشته باشد، اما من چندبار داشته‌ام چون خیلی گرم مزاج بوده‌ام و اکثرا برای اینکه با دختری ارتباط نداشته باشم خودارضایی میکردم.
ازدواج با دختری که با پسری رابطه داشته درست است؟

یک نت ـ  پسر ۲۴ ساله هستم. متاسفانه در گذشته رابطه جنسی داشتم اما همیشه ترس از این را داشتم که مبادا وقتی ازدواج میکنم زن من هم ارتباط داشته باشد، اما من چندبار داشته‌ام چون خیلی گرم مزاج بوده‌ام و اکثرا برای اینکه با دختری ارتباط نداشته باشم خودارضایی میکردم.

    اکنون از دختری خوشم آمده که متاسفانه او هم دو مرتبه ارتباط داشته اما خودش میگوید که بخاطر این رابطه جنسی که داشته از دوستش جدا شده است. من الان نمیدانم باید چیکار کنم؟ با این دختر از نظر اخلاق و رفتار مناسبیم. اما این ارتباط را نمیدانم چکار کنم؟ همیشه از ترس اینکه مبادا زن من هم ارتباطی از قبل داشته باشد همیشه سعی در ترک داشتم.  نکته دیگر اینکه من میخواهم ازدواج کنم اما خانواده ام بخاطر ازدواج ناموفق برادر بزرگترم مانع ازدواج من میشوند. ممنون می‌شوم که راهنمایی کنید؟

با عرض سلام و تحیتپیشنهاد می شود از چنین ازدواجی صرفنظر کنید، چون ممکن است با فرض توبه این خانم بازهم نتوانید صداقت وی را بپذیرید و در آینده نسبت به وی با ترید مواجه شوید.لازم است با قرار دادن واسطه هایی مانند بزرگترهای فامیل و یا مشاور و نیز روحانی، خانواده را متقاعد کنید که شرایط برادرتان را به شما تعمیم ندهند و با ازدواج شما موافقت کنند والبته این موضوع می طلبد که شما در انتخاب شریک زندگی خود نهایت دقت را داشته باشید.لازم است هر چه سریعتر روح و روان خود را که متاسفانه آلوده به برخی معاصی شده است را در چشمه زلال توبه شستشو دهید تا آرامش بیشتری را در زندگی تجربه کنید.به یاد داشته باشید که نه اسرار خود را برای همسر آینده تان فاش کنید و نه از همسر آینده تان بخواهید اسرار خود را برای شما فاش کند.

منبع : شهر سوال

موضوع
بازگشت بالا