تشکرنمایندگان مجلس از فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب

یک نت ـ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای، از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره فرمان تاریخی ایشان خطاب به رئیس‌جمهور درباره برجام، قدردانی کردند.
تشکرنمایندگان مجلس از فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب

یک نت ـ متن کامل این نامه که ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای

منشور راهگشای آن امام عزیز در خصوص برجام که مؤید اقدامات نهادهای قانونی کشور شامل تلاش‌های دولت محترم، اقدامات مجلس شورای اسلامی و تدابیر شورایعالی امنیت ملی بود، بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران با الهام از اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه از هر گذرگاه سختی با اقتدار عبور می‌کند و همواره رهنمودهای آن رهبر عظیم‌الشأن وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن است.

از حسن توجه حضرتعالی، ایفای نقش مجلس شورای اسلامی، تلاش نمایندگان مجلس در بررسی برجام و تصویب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت و همچنین اعتماد و وثوق حضرتعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردانی می‌گردد.

قطعاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان بازوان قدرتمند حضرتعالی با همکاری سازمان‌های نظارتی و شورایعالی امنیت ملی در پسابرجام تلاش خواهند نمود دشمن نتواند کوچکترین رخنه و نفوذی در سرزمین اسلامی ما داشته باشد و همچنین مراقبت خواهد شد که هیچ‌گونه عهدشکنی 1+5 بی‌پاسخ نماند.

منبع : فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده