هر چي مرد زن طلاق داده است مياد سراغ من

یک نت ـ سلام من دختری هستم 23 ساله از نظر وضع مالی در حد عالی قیافه ی دارم که همه مجذوبم میشن . لیسانس شیمی دارم. سطح فرهنگ خانواده ام بسیار بالاس پدرم بهترین شغل را دارا هستن. این احساس رو میکنم که میتونم بهترین زن برای شوهرم باشم خیلی مهربان و احساسی هستم. هر پسری به طرفم میاد به به چه چه میگه ولی میلی به ازدواج نشون نمیده فقط همه قصد سوء استفاده دارن همین
طلاق

سلام من دختری هستم 23 ساله از نظر وضع مالی در حد عالی قیافه ی دارم که همه مجذوبم میشن . لیسانس شیمی دارم. سطح فرهنگ خانواده ام بسیار بالاس پدرم بهترین شغل را دارا هستن. این احساس رو میکنم که میتونم بهترین زن برای شوهرم باشم خیلی مهربان و احساسی هستم. هر پسری به طرفم میاد به به چه چه میگه ولی میلی به ازدواج نشون نمیده فقط همه قصد سوء استفاده دارن همین . با هرکی خواستم ازدواج کنم نشده نخواستن دارم به این نتیجه میرسم که مردا فقط به چشم یه بد کاره نگاه میکنن. مگه یه پسر از دختر چه انتظاراتی دارن؟ پول. خانواده خوب. قیافه. اخلاق. مهربونی.چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ دختری به اندازه ی من جهیزیه نداره. طلا همه چی .......... ولی فایده نداره. باید بد باشی تا خوبا بیان سراغت. اره من زن زندگیم ولی کوووووووووووو مرد زندگی؟؟ هر چی مرد زن طلاق داده هس میاد سراغ من بدبخت. همه میگن خوشگلی ولی به چه دردم میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ کمکم کنین

پاسخ

سلام

موقعیت و شرایطی که هر کس توش قرار داره فرق میکنه. هر چقدر محیط بازتر باشه و مرز بین محرم و نامحرم زیاد مراعات نشه، درخواستهای خارج از حیطه ازدواج هم بیشتر میشه.

خب این طبیعیه که اگه پسری دنبال سوء استفاده از دختر باشه، سراغ کسی میره که هم از لحاظ ظاهری زیبا باشه و هم احتمال قبول کردن طرف رو هم بده. این موضوع رو هم یا از ظاهر دختر میشه فهمید و یا از برخوردی که دختر با پسر میکنه. یعنی اگه مثلا پسری بخواد با یکی دوست بشه و قصد اونم فقط دوستی و خوش گذرانی باشه، نمیره سراغ یه دختر محجبه و چادری و اهل احتیاط، بلکه میره سراغ دخترایی که حد اقل ظاهر فریبنده ای دارن.

اینا رو نگفتم که بگم شما جزو دسته اولی هستی. گفتم یه احتمالش میتونه این باشه و اگه فکر میکنی جلو اومدن پسرا فقط به خاطر ظاهر شماست و قصد ازدواج ندارن، شاید به این خاطره که اونا از ظاهر و تیپ و قیافه شما این برداشت رو میکنن، در حالی که شما هیچ قصدی نداری.

لذا برای اینکه این برخوردهای آزار دهنده و برداشت های منفی رو از خودت دور کنی، باید در ظاهر خودت و برخوردهایی که با پسرها داری تجدید نظر کنی و تصمیم بگیری از طریق رابطه به سمت ازدواج نری و به قول معروف در یک کلام به رابطه برای ازدواج دل نبندی و اگرم پسری سراغت اومد بهش رو ندی؛ به خصوص که میگی قیافت در حد عالیه و موقعیت خوبی هم داری. اینجوری اگه کسی شما رو فقط برای ازدواج بخواد حتما از طریق خونواده اقدام میکنه و شما هم  خودتو از برخوردهای آزاردهندۀ اونا راحت کردی. از طرفی ، دیگه پسرهایی که فقط دنبال فسادن سراغ شما نمیان و اصلا جرات نمی کنن بیان؛ چون میدونن که شما اهلش نیستی.

پس برای جذب خوبا نباید بد باشی؛ بلکه باید خودت رو از سوء ظن و تهمت دور کنی و اگه ظاهرت با باطنت نمیسازه، ظاهرت رو تغییر بدی تا خوبا هم فکر نکنن شما بدی و برای ازدواج بیان جلو.

در کل باید ریشه این مشکل رو در خودت جستجو کنی و ببینی دلیلش چیه؛ چون اگه بگیم همه پسرها اینطورین که فقط دنبال فسادن، باید همه دخترا از این امر شاکی بودن، در حالی که خیلی از دخترها به راحتی ازدواج می کنن و دستخوش سو استفاده بعضی پسرهای بد هم قرار نمی گیرن.

پیروز و سربلند

 

منبع :www.jonbeshnet.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده