رفتن به محتوای اصلی

بیانیه داعش در مورد حمله به حسینیه در عربستان

تاریخ انتشار:
یک نت ـ تلویزیون دولتی عربستان دیروز در گزارش این حادثه اعلام کرد یک فرد مسلح با کمربند انفجاری به مراسم عزاداری شیعیان در حسینیه ای در شهر سیهات آتش گشود ولی پیش از اقدام به انفجار خود به ضرب گلوله نیروهای امنیتی از پای در آمد.
بیانیه داعش در مورد حمله به حسینیه در عربستان

یک نت ـ یک شاخه جدید از گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله دیروز به حسینیه شیعیان عربستان در شهر "سیهات" را بر عهده گرفته است.

به گزارش عصر ایران به نقل از آسوشیتدپرس یک گروه جدید وابسته به داعش به نام داعش "شاخه استان بحرین" دیروز با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله به عزاداری شیعیان در شهر سیهات را بر عهده گرفت.

این گروه با اعلام اینکه " شجاع الدوساری" یکی از اعضای فعال این گروه را با یک تفنگ کلاشینکف برای این حمله فرستاده است، برگزاری آیین سوگواری شیعیان را اقدامی شرک آلود خوانده و آنها را "رافضی" (از دین برگشته) ومستوجب مرگ دانسته است.

شاخه داعش در بحرین سومین شعبه این گروه تروریستی در شبه جزیره عربستان در یک سال گذشته به شمار می رود. در یک سال گذشته دو شاخه دیگر از داعش با انجام حملاتی علیه شیعیان و نیروهای امنیتی سعودی دستکم منجر به مرگ 70 شهروند عربستانی شده اند.

در حمله دیروز به حسینیه شیعیان در سیهات در شرق عربستان 5 تن از جمله یک زن کشته و دستکم 9 نفر زخمی شدند.

وزارت کشور عربستان دیروز با صدور بیانیه ای با اعلام تعداد قربانیان این حمله تروریستی به جزییات بیشتر این حمله اشاره ای نکرده است.

اما تلویزیون دولتی عربستان دیروز در گزارش این حادثه اعلام کرد یک فرد مسلح با کمربند انفجاری به مراسم عزاداری شیعیان در حسینیه ای در شهر سیهات آتش گشود ولی پیش از اقدام به انفجار خود به ضرب گلوله نیروهای امنیتی از پای در آمد.

 داعش تا کنون بارها  دولت عربستان سعودی را به حمله و سرنگونی تهدید کرده است.

 

 اخبار  بین الملل  - عصر ایران

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا