کیک تولد ۷۷ میلیون دلاری (عکس)

در حالی که میلیون‌ها نفر از مردم کشورهای عربی به دلیل حمایت‌های امارات از گروهک‌های تروریستی و حمله به یمن در فقر و آوارگی به سر می‌برند، یک خانواده اماراتی کیک تولدی را به قیمت ۷۷ میلیون دلار خریداری کرده است.
کیک تولد

یک نت ـ یک خانواده اماراتی، کیک تولدی را به قیمت 77 میلیون دلار خریداری کرد.

سایت خبری "صوت الیمن" در این‌باره گزارش داد: خانم دیبی وینام طراح این کیک در گفت‌و‌گویی با روزنامه دیلی میل انگلیس گفت: برای طراحی، پخت و تزیین این کیک  تولد 450 کیلویی، 1100 ساعت وقت صرف شده است.

وینام در ادامه افزود: برای تزیین این کیک علاوه بر 60 کیلوگرم شکلات، 120 کیلو شکر و 80 نوع رنگ، 5/2 قیراط الماس سرخ، 6/4 قیراط الماس زرد، 15 قطعه الماس سفید به وزن 5 قیراط و 4 هزار قطعه سنگ قیمتی استفاده شده است.

خانم وینام به دلیل شرط خانواده اماراتی مبنی بر عدم افشای هویت آنان، از ارائه هر گونه توضیحی درباره مشخصات این خانواده و محل برگزاری جشن تولد خودداری کرد.

اما به نظر می‌رسد این خانواده جزء خاندان سلطنتی امارات است؛ چرا که چنین هزینه‌هایی تنها از عهده این خاندان ثروتمند امکان‌پذیر است.

این در حالی است که سیاست‌مداران و سرمایه‌داران اماراتی با گسیل دلارهای خود به سمت گروهک‌های تکفیری - تروریستی در منطقه و حمایت نظامی و مالی از رژیم سعودی در حمله به یمن، سبب کشتار، آوارگی، فقر و گرسنگی میلیون‌ها نفر از مردم مسلمان کشورهای عربی را فراهم کرده‌اند.

تنها با هزینه صرف شده برای این کیک تولد می‌توان، مواد غذایی لازم برای زندگی هزاران خانواده آواره مسلمان را تأمین کرد.

در ادامه تصاویری از این کیک 77 میلیون دلاری را مشاهده می‌کنید:

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده