درآمد میلیونی احسان علیخانی از ماه عسل

احسان علیخانی برای تولید برنامه "ماه عسل94" مبلغ ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ یك میلیارد و دویست میلیون تومان را برای یك ماه طلب كرده است.
 احسان علیخانی

یک نت ـ درآمد چند صد میلیونی احسان علیخانی از "ماه عسل"

هشت صد میلیون تومان برای برنامه ماه عسل

با شروع ماه مبارك رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبكه سه سیما هستیم . تنها پس از پخش چند قسمت از این مجموعه به دلایل متفاوتی همچون عدم نوآوری در موضوع و اجرا ، بد آموزی برای قشر مخاطب جوان و ...انتقادات فراوانی به آن صورت گرفته است ، اما انتشار اسنادی از قرار دادهای مالی این برنامه تلویزیونی و نحوه اسپانسرینگ صورت گرفته ،  تهیه كننده و مجری این برنامه احسان علیخانی را با چالشی جدی رو به رو خواهد كرد .
 

میزان پرداختی سازمان صدا و سیما به تهیه كننده در برنامه های مشاركتی عظیم و با بیننده  بالا در بهترین حالت به دقیقه ای ٥٠ هزار تومان میرسد ، كه اگر بخواهیم ماه عسل را از این اصل مستثنی كنیم و آن را جز برنامه های مناسبتی مانند ویژه برنامه شب عید به حساب بیاوریم دقیقه ای ١٠٠ هزار تومان برای آن در نظر میگیریم كه با محاسبه ای سرانگشنی در طول ٣٠ روز ماه مبارك رمضان مبلغ ٢٥٠ میلیون تومان عددی توجیه پذیر برای تهیه كنندگی این برنامه به نظر میرسد .
 

جالب است كه بدانید شنیده ها حاكی از آن است او مبلغ ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ یك میلیارد و دویست میلیون تومان را برای یك ماه طلب كرده است ، كه علاوه بر این  مبلغ ١٠٪ از دریافتی سازمان به عنوان حق آورندگی اسپانسر به آورنده حامی مالی تعلق میگیرد .
 

گفته می شود احسان علیخانی كه تهییه كنندگی ویژه برنامه نوروز را نیز بر عهده داشت علاوه بر مبالغ دریافتی برای تهیه و مجری گری ، ٢٠٠ میلیون تومان نیز به عنوان حق آورندگی دریافت كرد .
 

آنطور كه شنیده ها حكایت میكند درنهایت سازمان صدا و سیما مبلغ هشت صد میلیون تومان را برای برنامه ماه عسل تصویب كرده كه طبق محاسباتی كه صورت پذیرفت نزدیك به چهار برابر بودجه برنامه های ویژه و مناسبتی و نزدیك به هشت برابر برنامه های روتین و متداول در تلویزیون ملی است .
 

درحالی كه برنامه ای مانند خندوانه در شبكه تازه تاسیس نسیم با بودجه ای به مراتب كم تر توانسته در ساعات افطار جایش را درمیان خانواده های ایرانی باز كند و فرهنگ شادی و خنده ایرانی اسلامی را در جامعه جا انداخته و لبخند بر لب های مردم بنشاند .

منبع:خبرآنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

نوش جونش
متاسفم براش...
واقعا برای این چنین برنامه ای با این همه هزینه بالا مگر پول بیت المال نیست؟مگر کسی به غیر از احسان علیخانی نمی تواند برنامه اجرا کند؟مثل آقای احمد زاده مگر چقدر بهش میدن کم انصاف داشته باشید درست قضاوت کنید مگر قطعی مجری آمده؟
واقعا چرا باید برای یک برنامه یک ماهه که برای مردم ارائه می شود هزینه های هنگفت و پول بیت المال طلب گردد مگر برای مردم و خدمت نیست؟مگر کسی دیگر توانایی اجرای برنامه را مثل آقای احمد زاده ندارد؟
آدایی پیمان اگه یادتون باشه چندوقتی ماه عسل مجری دیگه داشته ولی نتونسته اون‌جوری که الان هست اون موقعه باشه نتونسته یه ساعت قبل افطار مارون پای تلویزیون بنشینه ماه عسل بااقای علیخانی، ماه عسل شده، اینکه من امثال من. دلشون یه تکونی بخوره. و خداروشکر بیشت پیدا میکنیم. نه واقعا بده. اقای جانباز چنین انتظاری نداشتیم،نه بگو ببینم اختلاص میلیاردی. پول مملکت نیست، یه خورده بیشتر فکر کنیم
با سلام، رزا درسته برنامه خوب اجرا می کنه ولی منظورم اینه که چرا باید چند صد میلیون تومان برای یک برنامه یک ماهه هزینه بشه برای شخص علیخانی اینجوری توقع بالا میره در ضمن برنامه مربوط میشه به بیشتر کسانیکه محتاج کمک و هزینه های زندگی و ... اگر از ابتدا مجری انتخاب نشه با این هزینه ؛ کسان دیگر توانایی بهتر و جذاب بودن برنامه برای هم وطنان محیا خواهد شد
ببخشيدا اقاى پيمان داداش شما هزينه شو ميديد اينقد نگرانيد.اميدوارم برنامه ماه عسل هرسال براى ما برنامه داشته باشه ومجريشم داداش گلم اقاى عليخانى باشه.مشكليه
بله مشکلیه چون شماها از هزینه ها خبر ندارید برای یک برنامه یک ساعته چندین میلیون تومان پول گرفتن بی انصافیه و ایشون دم از صرفه جویی و کمک به مستحق شعار می دادند کمی وجدان داشته باشید پول همین مردم و از جیب شماهاست مگر ایشون با مجری های دیگر چه فرقی دارد که پرتوقع می باشد و باید حتما از صداسیما میلیون ها تومن طلب و بعد برنامه اجرا کنه کسان بسیار زیاد در این دنیا از گرسنگی و گرفتاری و بیکاری رنج می برند و شماها به فکر ایشون هستید و لذت می برید و افتخار هم می کنید پس وجدان ندارید کمی فکر نمایید....
ماه عسل واقعا عاليه.بى نظيره.تارا خانوم با هاتون موافقم.
ماه عسل و مجريش عاليه من با تارا خانوم موافقم.