احمد لوستر بازهم دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کلاهبرداری دو میلیارد ریالی به بهانه واگذاری خودروهای لیزینگی در شهر مشهد خبر داد.
اراذل

یک نت ـ سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: در این پرونده فردی با دایر کردن نمایشگاه و معرفی خود به عنوان نمایشگاه یک شرکت خصوصی خودرو، به بهانه فروش اقساطی مبادرت به کلاهبرداری می کرد.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از بررسی اظهارات مالباختگان، فرد کلاهبردار را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهم تاکنون به 11 فقره کلاهبرداری در زمینه واگذاری خودرو لیزینگ به مبلغ دو میلیارد ریال اعتراف کرده است.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی همچنین به نقل از فرمانده انتظامی کاشمر از توقیف یک دستگاه خودرو پژو 206 با 115 فقره تخلف خبر داد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری در اینخصوص گفت: این خودرو بیش از 28 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده دارد لذا طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توقیف شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در خبر دیگری از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو و لوازم داخل خودرو در مجموع با 65 فقره سرقت در مشهد خبر داده است.

بر پایه این گزارش یکی از سارقان حرفه ای معروف به 'احمد لوستر' تاکنون به دو فقره سرقت خودرو و 20 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در خیابان فلسطین مشهد اعتراف کرده است.

همچنین دیگر سارق دستگیر شده که به تازگی از زندان آزاد شده بود لوازم داخلی خودروها را در شهرک مهرگان و جاده سیمان مشهد سرقت می کرد و تاکنون به 43 فقره سرقت اعتراف کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده