آخرین مهلت ثبت اعتراض به حذف یارانه

در حالی که پیش‌تر قرار بود سامانه اعلام اعتراض به حذف یارانه به مدت یک ماه فعال باشد و متقاضیان به آن مراجعه کنند در ادامه، این مهلت به 15 روز و اکنون به 20 روز تغییر کرده است.
 یارانه

یک نت ـ مهلت ثبت اعتراض به حذف یارانه تغییر کرد

با شروع حذف یارانه پردرآمدها از فهرست سازمان هدفمندی یارانه‌ها و در ادامه اعتراض بخشی از حذف‌شدگان، دولت تصمیم گرفت شکایات آنها را دریافت کند و از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت درخواست‌ها خبر داد.

بر این اساس وزارت کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از پنجم خردادماه سامانه yaraneh10.ir راه اندازی شده و متقاضیان می توانند به مدت یک ماه اعتراض خود را نسبت به حذف یارانه ثبت کنند اما در ادامه، مدت این پاسخگویی به 15 روز یعنی تا 20 خرداد کاهش یافت.

اما وزارت کار و رفاه اجتماعی در آخرین اطلاعیه خود از تمدید مهلت تعیین شده تا پایان خرداد ماه خبر داد و اعلام کرد که افراد حذف شده از جمع یارانه‌بگیران می توانند در صورت تمایل تا زمان تعیین شده برای اعلام اعتراض خود به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

معترضان به حذف یارانه حدود 11 روز دیگر برای اعلام شکایت خود مهلت دارند و پس از انجام بررسی‌ها، درصورت حذف به دلیل خطای احتمالی یا تشخیص برای استحقاق دریافت یارانه، مجدد به فهرست یارانه‌بگیران بازخواهند گشت.

منبع: ایسنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

من بازنشسته هستم از خرداد ماهه یارانه ام رو قطع کردن لطفا. رسیدگی کنین
واقعا انصاف نیست یارانه من بازنشسته. رو قطع کنین خواهشا رسیدگی کنین
بادوملبون قسط وام درماه ایا سزاوار است یارانه قطع شود
با سلام يارانه تير و مرداد اينجانب قطع شده وبه اين موضوع اعتراض دارم . 1- من فاقد هرگونه زمين و آپارتمان و ملك هستم 0 2- مستاء جر بوده و به آقاي محمد علي طاهري در زنجان انصاريه گلستان نهم ق 226 ماهيانه 700 هزار تومان اجاره پرداخت مي نمايم ؟ 3- وسيله شخصي ندارم فاقد ماشين هستم ؟ 4- حقوق ماهيانه دريافتي از شهرداري زنحان 500/1 يك ميليون پانصد هزار تومان است ؟ 5- هزينه هاي آب ، برق ، گاز، تلفن و حامل هاي انرژي و . .. . بالاست با اين وضع امكان زندگي هست پس حق شهروندي و حقوق انساني و . .و. كجا رفته است به جهت صحت ادعاي خود حاضرم نماينده فرمانداري و . . . از مستندات و محل زندگي اينجانب بازديد نمايند و يارانه مرا برقرار نمايند .
با سلام از قطع يارانه تير و مرداد 94 خودم اعتراض دارم آن بعات نيازمند بودن برقرار نمائيد .
بازنشسته تامین اجتماعی هستم دوفرزنددانشجودارم وحقوق مستمری یک میلیون ودویست وپنجاه هزارتومان دریافت میکنم وسایت اعتراض هم بسته است لطفارسیدگی شود
باسلام الان نزدیک دوسال یارانه ام قطع باید چکار کنم ؟؟؟
سلام من هم نزديك دوسال كه ازيارانه حذف شدم بااينكه شوهرم شغلش ازاده
من کارمند اموزش وپرورش هستم میخواهم بدانم به چه علت یارانه من را قطع کرده اند.