قتل بچه‌ محل در صف نانوایی

مرد جوانی كه هم محله‌ای خود را در صف نانوایی به قتل رساند صبح امروز در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.
بچه‌ محل

یک نت ـ اول مهر سال 93 ماموران در جریان وقوع یك درگیری مرگبار در ورامین قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. كارآگاهان جنایی با حضور در محل حادثه كه جلوی در یك نانوایی بود به تحقیق در این رابطه پرداختند.

ماموران پس از بررسی موضوع دریافتند كه دو مرد جوان در صف نانوایی با یكدیگر درگیر شده و یكی از آنها با چاقو دیگری را به قتل رسانده است. با انتقال جسد به پزشكی قانونی، متهم نیز همانجا دستگیر شد.

وی با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: من قصد قتل نداشتم. مقتول با من بچه محل بود و همیشه سعی می كرد با من دعوا كند. او از من خوشش نمی آمد و هر جا مرا گیر می آورد اذیتم می كرد. امروز هم در صف نانوایی باز هم مقتول به سراغ من آمد و شروع به دعوا كرد. من هم عصبانی شدم و با چاقو او را كشتم.

بعد از اعترافات این مرد پرونده وی پس از بازسازی صحنه جنایت و صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. این مرد صبح امروز در همین شعبه محاكمه شد. وی در این جلسه با تكرار اظهارات قبلی خود به هیات قضایی گفت: من قصد كشتن كسی را نداشتم و فقط از روی عصبانیت اینكار را كردم. الان هم خیلی پشیمانم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا حكم نهایی در این خصوص صادر كنند.

منبع:yjc

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده