رییس جمهوری میهمان قهرمانی تراکتور

استاندار آذربایجان شرقی به بازیکنان تراکتورسازی گفت: «من به شما قول می‌دهم اگر تیم قهرمان شد، جشن باشکوهی برای قهرمانی می‌گیریم و در این جشن از رییس جمهوری محترم دعوت می‌کنیم تا حضور داشته و میهمان تراکتورسازی باشند.»
تراکتور

یک نت ـ رییس جمهوری میهمان قهرمانی تراکتور

تبریز این روزها حال و هوای خاصی دارد. انگار همه تبریزی‌ها از الان تراکتور را قهرمان می‌دانند و خودشان را آماده جشن قهرمانی کردند. حال و هوای تمرین قرمزپوشان تبریزی هم این روزها متفاوت با قبل است. دیروز تراکتوری‌ها زیر نور پروژکتور تمرین خود را استارت زدند. هنوز چیزی از تمرین نگذشته بود که میهمانان ویژه وارد شدند. سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همراه دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی به محل تمرین آمدند و چند لحظه‌ای با بازیکنان و کادرفنی تیم خوش و بش کردند.

عباسی پیش از هر چیز به استاندار خوشامد گفت و بعد از آن هم خطاب به تیم ادامه داد: «در بازی جمعه باید ثمره تلاش خود را بگیریم. منتظر قهرمانی تراکتور هستیم و برای این اتفاق، لحظه‌شماری می‌کنیم.» 

بعد از مدیرعامل تراکتوری‌ها که فقط از قهرمانی صحبت کرد و انتظاراتش، دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی صحبت‌هایش را شروع کرد. دکتر جبارزاده برخلاف مدیرعامل باشگاه، سعی کرد جوری حرف بزند که استرس تیم کم شود. استاندار آذربایجان شرقی در رابطه با بازی هفته آخر با نفت تهران و شانس قهرمانی تراکتورسازی گفت: «از نظر من، شما تا همین جا هم که آمدید قهرمان هستید. من نیامدم استرس بدهم اما یک وعده خوب برایتان دارم.»

دکتر اسماعیل جبارزاده وعده‌ای به بازیکنان داد که شاید خیلی‌ها انتظارش را نداشتند. شاید اکثر حاضران فکر می‌کردند وعده استاندار پاداشی مالی باشد اما این وعده کاملا متفاوت با تصورها بود: «من به شما قول می‌دهم اگر تیم قهرمان شد، جشن باشکوهی برای قهرمانی می‌گیریم و در این جشن از رییس جمهوری محترم دعوت می‌کنیم تا حضور داشته و میهمان تراکتورسازی باشند.»

بعد از صحبت‌های استاندار، اعضای تیم با شور و شوق زیادی تمرینات را پیگیری کردند تا آماده بازی شوند. آماده بازی سرنوشت‌ساز قهرمانی که برای جشن قهرمانی آن وعده داده شد که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان هم حضور خواهد داشت. در این تمرین دوربین‌های تلویزیونی هم حضور داشتند و اتفاقات آنجا را ضبط می‌کردند.

منبع: ایران ورزشی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده