رفتن به محتوای اصلی

ابوعلاء العفری سرکرده جدید داعش (عکس)

تاریخ انتشار:
رسانه های جهان ابوعلاء العفری را به عنوان سرکرده جدید داعش معرفی کردند که در این گزارش به معرفی وی پرداخته می شود.
ابوعلاء العفری سرکرده جدید داعش (عکس)

یک نت ـ سرکرده جدید داعش کیست/ از تدریس فیزیک تا ریاست یک گروه تروریستی

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره وضعیت جسمانی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش مطرح است و برخی رسانه ها به نقل از منابع محرمانه غربی و عراقی اعلام کرده اند که البغدادی در تاریخ ۱۸ مارس در منطقه «البعاج» در نینوا واقع در شمال عراق زخمی شده است. اما با این حال در مورد مرگ ابوبکر البغدادی اخبار ضد و نقیضی وجود دارد.

رسانه های مختلف جهان شب گذشته از انتخاب سرکرده جدید گروه تروریستی داعش خبر دادند. «عبدالرحمن مصطفی» ملقب به «ابوعلاء العفری» جایگزین «ابوبکر البغدادی» شد.

ابوعلا العفری اصالتا عراقی و متولد منطقه «الحضر» در ۸۰ کیلومتری جنوب موصل است. وی مدتی معلم فیزیک بوده است. العفری در سال ۱۹۹۸ به افغانستان سفر کرد و از سوی «ابومصعب الزرقاوی» سرکرده القاعده به عنوان یکی از فرماندهان این گروه تروریستی منصوب شد.

پس از هلاکت «ابوعمر البغدادی» و «ابو ایوب المصری» سرکردگان القاعده، «اسامه بن لادن» رهبر القاعده وی را در سال ۲۰۱۰ کاندیدای سرکردگی القاعده در عراق کرد.

العفری پس از پیوستن به گروه تروریستی داعش سمت های متعددی را از آن خود کرد که رئیس شورای مشورتی و معاون خلیفه از جمله آنها محسوب می شود.

گفته می شود اهمیت ابوعلاء العفری برای گروه تروریستی داعش بیشتر از ابوبکر البغدادی است به ویژه اینکه داعش از دسامبر سال گذشته میلادی تاکنون در عراق و سوریه دچار شکست های تاکتیکی شده است، ابوعلاء العفری هم اکنون یکی از چند شخصیت مهم در داعش محسوب می شود اما با این حال گروه تروریستی داعش ابوعلاء العفری را موقتا سرکرده خود معرفی کرده است.

همچنین در مورد ابوعلاء العفری گفته می شود که وی بسیار باهوش است و در برقراری ارتباط بسیار موفق تر از ابوبکر البغدادی است. وی در خطابه متبحر و دارای کاریزمای زیادی است. ابوعلاء العفری در مدیریت نیز از توانایی بالایی برخوردار است.

منبع: مهر

 

دیدگاه‌ها

طرفدار ابوعزرا… 1395/04/02 - 05:39

سلام علیکم ههههههه این چاقالو میخواد رهبر داعش بشه به قول خودشم وقتی ابوبکر مرد من رهبر میشم و نیروهامون رو قوی تر میکنیم مطمئن هستم یک روز همه ی حرف هایت را پس میگیری خوک صفت چرا چون ابوعزراییل نشناختی وجواب سردار سلیمانی را نشناختی اگر اون ها را بشناسی خیلی میترسی سربازاتون الان از ترس ابوعزراییل تو لانه موش قایم شدن ابوبکر سگ صفتم خیلی ترسیده ابوعزراییلم دست راست جناب سردار سلیمانی ابوعزراییل ۱۵۰۰ از سربازاتون رو به جهنم فرستاد اهای سگ صفت لقمه ی بزرگ تر از دهنه خودت ور دار حرف های گنده گنده میزنی اگر تویم ابوعزراییل ببینی وحشت میکنی سربازاتان گنده گنده هاتونم از ابوعزراییل خدایا هزار مرتبه شکر میترسن این را حتما بگم بیسیم خودتان دست ابوعزراییل خودمه ابوعزراییل یک نفر از شماها را کباب کرده بود شهر بیجی را نجات داد شماها با ابوعزراییل روبرو شدید پا به فرار گذاشتید لقبه شم شنیدین تنتان به لرزه افتاد امام علی ع خداوند و حضرت زینب س پشت پناه ابوعزراییل انشاالله به امید پروردگار روز به روز قوی تر میشه اون هایی که نظر میدید و نظرم را میخوانید فکر نکنید همه این حرف هایی در مورد ابوعزراییل زدم الکی به حضرت زینب س قسم میخورم راست خودم هم کلیپ ابوعزراییل دیدم هم بنویسید ابوعزراییل کیست ابوعزراییل ۷۰۰ نفر از داعشی هارا تو یک شب کشت ۱۵۰۰ نفر از داعشی هارا به جهنم فرستاد حرفهایم را از جلوی خودم در نمیارم در مورد ابوعزراییل خواندم این هارا نوشت ابوعزراییل شیعه عراقی این را بگم چون بعضی ها میگن این سنی از کجا مطمئن هستم ایشون شیعه هستن چون تو عکسهاشون سر بند یا زهرا س بستن و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا ع هم امدن ترخدا واسم دعا کنید که ابوعزراییل دوباره بیاد مشهد وببینمش وکلی با هش حرف بزنم چون فارسی هم بلده یکم بعد این را بگم دست راست سردار سلیمانی هم هست ۱۵۰۰ داعش کشته مثله اب خوردن ۱۵۰۰ داعشی چیزی نیست برای سلامتی کل مدافعان حرم ومخصوصا جناب اقای سردار سلیمانی یک صلوات محمدی بفرستید در پناه حق یا علی علیه السلام

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا