محمد قاضی از فولاد اخراج شد ؟

وقتی محمد قاضی در هتل محل اقامت فولاد در دوحه، فهمید در لیست 11 نفره تیمش برابر السد قطر حضور ندارد، صحبت های نا به جایی را مطرح کرد.
محمد قاضی

یک نت ـ دردسر جدید محمد قاضی برای اسکوچیچ

وقتی محمد قاضی در هتل محل اقامت فولاد در دوحه، فهمید در لیست 11 نفره تیمش برابر السد قطر حضور ندارد، صحبت های نا به جایی را مطرح کرد.

 

او به نیمکت نشینی اش اعتراض کرد تا این دومین بار باشد که قاضی در این فصل برای اسکوچیچ دردسرساز شده و حاشیه برای فولاد کم حاشیه درست کرده است.

 

پس از اینکه قاضی با برخورد نامناسب به نبودنش در بین 11 نفر واكنش نشان داد، اسکوچیچ نام او را از لیست 18 نفره هم خط زد. قاضی بعد از این اتفاق برای دیدن بازی به ورزشگاه نرفت و در هتل ماند.

 

اینکه بازیکن به اصطلاح حرفه ای، یک عمل زشت و ناپسند را دوبار تکرار می کند، جای تاسف دارد. قاضی در بازی رفت برابر السد مقابل درخواست اسکوچیچ برای حضور در میدان ایستادگی کرد و در زمین حاضر نشد.

 

البته آن موضوع هم سرپرست فولاد تکذیب کرده بود و گفته بود تعویضی در کار نبوده است. بعد از آن اتفاق قاضی با وساطت دهکردی، مدیرعامل فولاد، به تمرینات بازگشت و در ترکیب اسکوچیچ قرار گرفت اما اینکه چرا قاضی یک حرکت را دوبار تکرار می کند را باید از خودش پرسید.

 

اسکوچیچ آن موقع درباره بخشش قاضی گفته بود که همه ما آدم هستیم و جایز الخطاییم اما بخشش یک بار اتفاق می افتد و تکرار ندارد. پس از آن اتفاق قاضی پس از عذرخواهی از هواداران به تمرینات بازگشت اما این بار دیگر ماجرا حل نمی شود.

 

اسکوچیچ که دیسیپلین و نظم در تیمش حرف اول را می زند به احتمال فراوان دیگر نه تنها در بازی ها بلکه در تمرینات نیز اجازه حضور قاضی را نخواهد داد و او باید مدت باقیمانده تا انتهای فصل را دور زمین بدود.

 

فولاد پس از حذف از آسیا اکنون تنها به لیگ برتر چشم بسته است تا بتواند ابتدا با گرفتن سهمیه و پس از آن امید برای  تکرار قهرمانی هواداران پرشورش را بار دیگر خوشحال کند.

منبع: اسپورت تی وی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده