جمشید هاشم پور دچار عارضه قلبی شد

تازه‌ترین شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه هاشم‌پور چندی قبل به دلیل عوارض برآمده از یك بیماری قلبی، دچار ناراحتی شدید شده و همین باعث می‌شود به یكی از بیمارستان‌های فوق تخصصی قلب منتقل و به تشخیص پزشكان در بیمارستان بستری شود.
جمشید هاشم پور

یک نت ـ حال جمشید هاشم پور اصلا خوب نیست!

آنها كه جمشید هاشم پور را از نزدیك دیده‌اند می‌دانند چه آدم تودار و با اعتماد به نفسی است. همین توداری و به نوعی مأخوذ به حیا بودن باعث شده كمتر او را در برنامه‌های سینمایی كه با هدف تجلیل از پیشكسوتان برگزار می‌شود، ببینیم.
 

با این حال سال گذشته عوامل فیلمی حادثه‌ای با نام «هاری» برای او مراسم بزرگداشتی برپا كردند؛ بزرگداشتی كه مدیران سینمایی در آن حضور نداشتند.
 

 نارسایی قلبی + شكستگی بینی

تازه‌ترین شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه هاشم‌پور چندی قبل به دلیل عوارض برآمده از یك بیماری قلبی، دچار ناراحتی شدید شده و همین باعث می‌شود به یكی از بیمارستان‌های فوق تخصصی قلب منتقل و به تشخیص پزشكان در بیمارستان بستری شود. هاشم‌پور كه زمانی به «جمشید آریا» معروف بود، یك هفته‌ای را هم در بیمارستان بستری بوده است و در بازگشت از بیمارستان نیز به دلیل زمین‌خوردگی، بینی‌اش می‌شكند و همین شكستگی بینی مزید دردش می‌شود. هاشم‌پور كه آخرین فیلم‌های اكران شده‌اش «كلاشینكف» و «روزگاری عشق و خیانت» بوده است، این روزها در خانه و تحت مراقبت همسرش به سر می‌برد. وضعیت جسمی هاشم‌پور به مراتب بهتر از زمان بستری بودن در بیمارستان است اما گویا به لحاظ روحی، اوضاع خوبی را سپری نمی‌كند به خصوص كه در سال‌های اخیر نیز كم‌كارتر از همیشه شده است.
 

  عدم رضایت از یك كمدی عجیب و غریب

هاشم‌پور سال قبل یك كمدی عجیب و غریب هم در جشنواره سی و سوم داشت كه گویا خودش هم از برخوردهای نه‌چندان محترمانه‌ای كه در پشت صحنه این فیلم با او شده بود، گلایه داشت!هاشم پور در این كمدی در نقش پیرمردی آلزایمری بازی می‌كرد كه با صدایی گرفته مرتب در حال خوردن پاپ كورن است! این روزهای هاشم‌پور در كنار همسر و دخترش مریم كه مانند پدر فعالیت هنری دارد، در حالی می‌گذرد كه او بیش از هر زمان دیگری نیاز به آن دارد كه به واسطه سوابق سینمایی پر و پیمانی كه دارد، مورد توجه دست‌اندركاران امور قرار گیرد. هاشم‌پور زمانی به تنهایی سبب فروش هنگفت آثاری می‌شد كه در كوران جنگ تحمیلی برای مخاطبان، سرگرمی‌ساز بودند. او هیچ‌گاه ادعای این را نداشت كه خود را «آقای بازیگر» یا «پدر بازیگری» قلمداد كند و همواره بی‌حاشیه مسیرش را پیمود.
 

امید برای یك بار هم كه شده آدم‌های بی‌حاشیه‌ای چون هاشم‌پور نیز مورد توجه مسئولان سینمایی قرار گیرند.

منبع : روزنامه جوان
 

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده