زیباترین هدایای دکوری روز مادر

هنگامی که روز مادر فرا می‎رسد، این روز را با یکی از این هدایای دست ساز و خلاقانه جشن بگیرید؛ هدایایی که هرگز فراموش نخواهد کرد. با توجه به سلیقه مادرتان در خانه، برای او هدایایی دست ساز درست کرده و در روز مادر او را غافلگیر کنید.
روز مادر

یک نت ـ برای مادری که عاشق دستورهای غذایی جدید است

با این پایه‎ی آی‎پد که از چوب کاج آسیابی درست شده و مادرتان می‎تواند به راحتی بین دستورپخت‎هایی که روی سایت های آشپزی نگه داشته، چرخ بزند. پایه‎ی نشان داده شده در تصویر زرد رنگ است اما می توانید طبق سلیقه مادرتان آن را رنگ آمیزی کنید.

2794172.jpg

 

 

برای مادری که علاقمند به تمیزی است

لکه‎های آشپزخانه در مقابل دستمال کتانی Flour Sack Towel که رویش طرح چاپی دارد و قابل جذبش بسیار بالاست، هیچ شانسی ندارند. این حوله‎ها در 4 طرح مختلف قابل دسترسی هستند.

 

2794171.jpg

 

برای مادری که شاغل است

فضای کاری مادرتان را با جاقلمی رومیزی که از چوب‎های زیبا درست شده تزیین کنید. در تصویر زیر، این جاقلمی با تصاویری سیاه و سفید از قرن 18 دکوپاژ شده اما طرح‎های رنگارنگ گل و گیاهی هم در دسترس هستند.

2794169.jpg

 

 

برای مادری که دوستدار حیوانات است

اگر مادرتان از حیوانات مزرعه‎ای خوشش می‎آید مطمئنا نمی‎تواند خودش را در مقابل این بشقاب‎های چینی کنترل کند. روی این بشقاب‎ها تصاویری از خروس‎ها،، خرس‌ها و سایر موجودات در بهترین حالتشان نقش بسته‎اند.

2794175.jpg

 

 

برای مادری که علاقه‎مند به گلکاری است

اگر حفاری خاک کار مورد علاقه‎ی مادرتان است پس این بسته‎ی بذر در به راه انداختن باغچه‎ی آشپزخانه‎ای به وی کمک خواهد کرد. این مجموعه شامل بذرهای ریحان، کدو سبز، گوجه فرنگی مینیاتوری و لیموی نعنایی، 4 گلدان کاغذی زیست تخریب پذیر، صندوق چوبی، خاک شروع کننده‎ی بذر است و در کنار این‎ها دستورالعمل کاشت و رشد و دستورهای انحصاری نیز قرار داده شده است.

2794173.jpg

 

 

برای مادری که عاشق کارهای هنری است

می توانید روی یک تنه درخت نازک تصویری از نیم رخ نوجوانی تان را بکشید. اگر خواستید اثرتان را بسیار هنری کنید می توانید با تکنیک های خاصی این تصویر را با سوزاندن چوب روی تنه درخت حک کنید. 

2794174.jpg

 

برای مادری که علاقه به درست کردن لیست دارد

این تخته‌ی شاسی ساخته شده از چوب بامبوی پایدار، دفترچه و مدادی هم همراهش هست که روی آن با جمله‎ی انرژی دهنده‎ی "من به اهداف دست پیدا می‎کنم" مزین شده است.

2794166.jpg

 

 

برای مادری که بهترین نصیحت‎ها را می‎کند

با استفاده از تابلوی چاپی 8 در 10ای که روی آن نقل قولی احساسی از یک هنرمند یا فیلسوف با دست خطی از جوهر سیاه، قرار دارد، به مادرتان نشان بدهید وی چه معنایی برایتان دارد.

 

2794168.jpg

 

برای مادری که روحیه لطیفی دارند

ملحفه رویه کوسن ها را با روبان های ابریشمی رنگی تزیین کنید. برای زیباتر شدن می توانید کلمه Mom  کخه مخفف کلمه مادر است را روی این کوسن گلدوزی کنید.

2794165.jpg

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده