رفتن به محتوای اصلی

به دوست پسرم شک دارم

تاریخ انتشار:
دختری۲۱ساله هسم بایکی دوستم ک همسن خودمه.همودوس داریم.هردو دانشجوکارشناسی.خانواده ی پسره از رابطمون خبر دارن حتی مادرش باهام صحبت کرد.پسره حتی پیش اومده یکی از پسرا ک اذیتم میکردو زده و بی ابروشد
به دوست پسرم شک دارم

یک نت ـ سلام من دختری۲۱ساله هسم بایکی دوستم ک همسن خودمه.همودوس داریم.هردو دانشجوکارشناسی.خانواده ی پسره از رابطمون خبر دارن حتی مادرش باهام صحبت کرد.پسره حتی پیش اومده یکی از پسرا ک اذیتم میکردو زده و بی ابروشد واقعا پسرمتینو سنگینی بود غیرتی شد خلاصه معذرت خواهی کردنو درست شد.

حالا مشکل من اینجاس الان ۲ونیم ساله باهمیم ولی میگ درسم تمومشه برم سرکار میام خواستگاری منم شک میکنم.درکل دخترشکاکیم.چیکار کنم؟مامانشم بهم گف باید صبرکنم فعلا.خواستن باخانوادم حرف بزنن من نزاشتم اخه خانوادم نمیزارن بیشتراز چن ماه نامزد بمونیم. چیکارکنم؟

با سلام  و عرض تحیت خدمت شما

هرچند برخی شواهد می تواند گویای صداقت و قصد ازدواج وی با شما باشد، اما با توجه به ابهام مسئله در بعد مدت و زمان و در نتیجه احتمال تغییر نظر ایشان، ادامه دادن این وضعیت نه تنها از لحاظ دینی درست نیست که از لحاظ عاطفی و روانی نیز ممکن است شما را با آسیب مواجه کند.

بعلاوه اینکه حتی اگر ایشان نظرشان  تغییر نکند و تا آخر  به پای شما بایستد، معلوم نیست که خانواده شما و ایشان تا چه اندازه با این پیوند موافقت داشته باشند. بنابراین بهتر است یا از سرمایه گذاری عاطفی نسبت به ایشان خودداری کنید، و یا تلاش کنید تا زمینه خواستگاری رسمی ایشان فراهم شود .

در پناه خدای متعال موفق باشید

موضوع

دیدگاه‌ها

mary 1395/01/22 - 18:43

سلام من حدود چندسالی هست که با پسری هستم و کاملا از هم شناخت داریم مشکلی که دارم این که بهش شک دارم چون قبلا یکبار لغزش کرد وازم فرصت جبران خواست الان از اون زمان میگذره اما من بهش سک دارم . شاید اگه کاری میکرد که من شکم برطرف بشه الان اینجوری نبودم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا