دانلود نرم افزار پیامبر مهربانی

پیامبر مهربانی,میلاد پیامبر,دانلود نرم افزار پیامبر مهربانی,تولید نرم افزار پیامبر مهربانی در آستانه میلاد پیامبر
میلاد پیامبر

یک نت ـ تولید نرم افزار پیامبر مهربانی در آستانه میلاد پیامبر

با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک تولد پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت، مرکز ملی پاسخگوئی به سوالات دینی اقدام به تولید نرم افزار پرسش و پاسخ با عنوان «پیامبر مهربانی» نمود.

حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با تاکید بر رسالت متولیان دینی در پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی، این رسالت را یکی از سنت های ماندگار رسول گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانسته که شایسته است بیشتر مورد توجه عالمان و مبلغان دینی قرار گیرد.

وی گفت: رویکرد این مرکز تولید مجموعه های تخصصی از موضوعات و دغدغه های موجود در جامعه و آشنایی محققان و مبلغان دینی با سوالات و شبهات پیرامون زندگی رسول گرامی اسلام می باشد.

این مجموعه به دلیل تلاش برخی در ارائه تصویر ناصحیح از زندگانی و سیره رسول خدا(ص) در صدد تبیین روشنی از زندگانی فردی، اجتماعی و دینی آن حضرت در قالب پاسخ به پرسش هایی است که توسط مخاطبان برای این مرکز ارسال شده است.

ایشان در ادامه افزود: این نرم افزار مشتمل بر ۴۲۷ پرسش و پاسخ در موضوعاتی چون زندگانی پیامبر، سیره و سنت، ویژگی و فضایل، معجزات، همسران و فرزندان، اصحاب و یاران و حوادث بعد از رحلت، توسط کارشناسان این مرکز تهیه شده است.

جهت دریافت اینجا را کلیک کنید

ربیع الاول ۱۴۳۶

دی ماه ۱۳۹۳

منبع : www.pasokhgoo.ir

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده