رفتن به محتوای اصلی

عكس/ اسید پاشی برروی رئیس بیمارستان تهران

تاریخ انتشار:
ساعت ۲۱ امشب دکتر انوری رئیس بیمارستان ضیاییان تهران هنگام مراجعت به منزل و در زمان پیاده شدن از خودرو توسط دو راکب یک دستگاه موتور سیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دو چشم آسیب دید که بعد از حادثه به یکی از بیمارستان‌های شهر تهران منتقل شد و هم‌اکنون اقدامات لازم برای درمان وی آغاز شده است.
عكس/ اسید پاشی برروی رئیس بیمارستان تهران

یک نت ـ مقارن ساعت ۲۱ امشب ، دکتر انوری یکی از پرسنل  بیمارستان آموزشی درمانی  ضیاییان تهران زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، هنگام مراجعت به منزل و در زمان پیاده شدن از خودرو توسط دو نفر راکبین یک دستگاه موتور سیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دو چشم آسیب دید.

به گزارش سایت خبرده به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ساعت ۲۱ امشب دکتر انوری رئیس بیمارستان ضیاییان تهران هنگام مراجعت به منزل و در زمان پیاده شدن از خودرو توسط دو راکب یک دستگاه موتور سیکلت مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دو چشم آسیب دید که بعد از حادثه به یکی از بیمارستان‌های شهر تهران منتقل شد و هم‌اکنون اقدامات لازم برای درمان وی آغاز شده است.

  

بر همین اساس، دستگیری اسیدپاشان در دستور کار پلیس تهران قرار گرفته و یک تیم ویژه نیز برای این کار اختصاص یافته است.لازم به ذکر است اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت خبرده ، شایان توجه است دکتر انوری در خبر فوق رئیس بیمارستان ضیاییان بیان شده است در حالی که دکتر محمد عفت پناه رئیس این نهاد درمانی می باشد.

به گزارش خبرده ،  پیرو افزایش نگران کننده موارد اسید پاشی در کشور ، ماه گذشته مدیر سایت خبرده به فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طرحی ملی پیشنهاد داد تا تمامی کارخانجات و کارگاه های تولید مواد اسیدی شناسنامه دار شوند و تمامی قوطی اسیدها دارای سریال نامبر شوند و کلیه تولید کننده ها و عمده فروش ها و توزیع کننده ها و  بخصوص خرده فروشان موظف به رویت اصل کارت شناسایی ملی و  ثبت کد ملی خریدار در دفتر مخصوص شوند.

بازگشت بالا