سفر به قطب جنوب با تراکتور +تصاوير

برای 12 سال است که هدف های زندگی "مونان اوسولت" تنها از یک مورد تشکیل شده است و آن سفری عجیب و غریب به قطب جنوب است. این خانم سال هاست آرزو دارد با تراکتور به قطب جنوب برود.
تراکتور

یک نت ـ برای 12 سال است که هدف های زندگی "مونان اوسولت" تنها از یک مورد تشکیل شده است و آن سفری عجیب و غریب به قطب جنوب است. این خانم سال هاست آرزو دارد با تراکتور به قطب جنوب برود.

این هدف عجیب از سال 2005 آغاز شده است. در این سال او یک تراکتور خرید و سفری 38 هزار کیلومتری را از هلند شروع کرد و به کیپ تون آفریقای جنوبی رفت. در آنجا قایق خود را که به سمت قطب می رفت از دست داد و از ادامه سفر صرف نظر کرد.
 

او در طول این سال ها مشغول نوشتن کتاب های مختلف بوده است و زندگی خود را به عنوان یک روانشناس ادامه داد تا اینکه امسال بار دیگر تصمیم گرفت به آرزوی دیرینه خود برسد و از این رو با هواپیما خودش را بار دیگر به کیپ تون رساند.

او تراکتورش را دستکاری کرده و با تغییر دادن چرخ ها و شیشه ها آماده سفر به سمت قطب جنوب است و به گفته خودش می خواهد آخر کره زمین را مشاهده نماید. او باید تمام این مسیر را نهایتا با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت طی کند. 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده