ادینهو: آماده حضور در تيم ملي ايران هستم

یک نت ـ مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران منتظر اشاره کارلوس کی‌روش هستم که در آن صورت پاسخم مثبت خواهد بود.
ادینهو

یک نت ـ لوسیانو ادینهو خیلی زود توانست به مرد محبوب سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبدیل شود. او با سبک ویژه فوتبال برزیلی و گل‌های حساسی که برای تیمش به ثمر رساند خیلی زود توانست مرد محبوب تراکتورسازی تبدیل شود و اکنون یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های تراکتورسازی است.

وی که اکنون با 7 گل زده در صدر جدول آقای گل‌ها قرار دارد، ‌این روزها باز هم از علاقه خود برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران سخن می‌گوید.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

* از قبل می‌دانستم کارمان در اهواز سخت است

فارس: بازی مقابل استقلال خوزستان چطور بود؟

از قبل با توجه به شناختی که از فوتبال ایران دارم می‌دانستم کار سختی داریم. استقلال بازیکنان سرعتی و تکنیکی خوبی دارد. علاوه بر این موضوع با توجه به شرایط آب و هوایی کار ما سخت‌تر بود. در کل تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه به تساوی دو بر دو منجر شد.

* از لحاظ تیمی خوب نبودیم

فارس: پس از نتیجه رضایت دارید؟

ما در این مسابقه از لحاظ تیمی خیلی خوب نبودیم. اعتقاد دارم اکنون که به صدر جدول لیگ برتر رسیده‌ایم و در رتبه اول هستیم باید در همه بازی‌ها با تمرکز کامل به میدان برویم و در تک تک مسابقات جدی باشیم. مقابل استقلال خوزستان این اتفاق نیفتاد و بر اثر عدم تمرکز دو اشتباه کردیم و دو بار دروازه ما باز شد.

* حفظ صدرنشینی سخت است

فارس: به صدرنشینی اشاره کردید آیا حضور در رتبه اول به لحاظ روحی برای شما مثبت است؟

اعتقاد دارم صدرنشین بودن و حفظ آن بسیار دشوار است. وقتی در چنین وضعیتی هستیم و می‌خواهیم حضورمان در رتبه اول را حفظ کنیم باید در رویارویی با حریفان 11 بازیکن اصلی و نفرات ذخیره کاملا آماده باشند و با پرهیز از اشتباه با تمرکز کافی در تمام بازی‌ها به میدان برویم. تیمی که می‌خواهد صدرنشینی را حفظ کند نباید به هیچ حریفی اجازه دهد این موقعیت را از آنها بگیرد. تراکتور اکنون به کسب پیروزی در تک تک مسابقات خود نیاز دارد. بازیکنان باید در جریان بازی تمرین و زندگی شخصی خود تمرکز لازم را داشته باشند و بدون اشتباه تیم خود را همراهی کنند.

* گلزنی هدف اول و آخر من است

فارس: از شرایط سخت آب وهوایی اهواز گفتی اما در همین شرایط هم توانستی یک گل بزنی.

خواهش می‌کنم این حرف من را با جدیت کامل بپذیرید. من در تمام تمرینات و مسابقه فقط روی یک نکته تمرکز دارم و آن هم این است که بتوانم گلزنی کنم. گل زدن در فوتبال هدف اول و آخر من است.

* وقتی سالم زندگی می‌کنم چرا گل نزنم؟

فارس: آیا امسال می‌توانی آقای گل شوی؟

هدفم را بیان کردم و می‌خواهم باز هم به گلزنی‌هایم در تراکتورسازی ادامه دهم چه دلیلی دارد که دیگر گل نزنم. وقتی زندگی شخصی خوبی دارم و این مسئله را به خوبی مدیریت می‌کنم چرا گل نزنم. بدون شک به گلزنی ادامه می‌أهم با رفتار حرفه‌ای مزد زحماتم را می‌گیرم. این وضعیت و امکانات برای سایر بازیکنان هم فراهم است. تنها ادینهو حرفه‌ای فکر نمی‌کند. سایر بازیکنان هم دید را دارند و تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

* دلیر گل‌های خیلی خوبی می‌زند

فارس: این روزها زوج قوی را در کنار محسن دلیر تشکیل دادید. نظرت درباره او چیست؟

دلیر یکی از بهترین مهاجمان فعلی فوتبال ایران است. او خیلی خوب بازی می‌کند و در گلزنی مهارت بالایی دارد. گل او به استقلال خوزستان خیلی خوب بود. او بازیکن حرفه‌ای است که می‌تواند به من در تراکتورسازی کمک کند.

*  هواداران قبل از من عاشق تراکتورسازی هستند

فارس: از تبریز خبر می‌رسد که ادینهو این روزها در قلب هواداران تراکتورسازی جای گرفته است.

اعتقاد دارم هواداران تراکتورسازی قبل از من عاشق تراکتورسازی هستند و با حضور خود به تیم انرژی زیادی می‌دهند. خیلی خوشحالم که برای تراکتورسازی گل می‌زنم و امیدوارم این گلزنی‌ها تداوم داشته باشد. وقتی با تلاشم و گل‌هایی که می‌زنم به بردن تیم کمک می‌کند هواداران خوشحال می‌شوند و این خوشحالی مهمتر از آقای گلی است.

* از زندگی در تبریز رضایت دارم

فارس: این محبوبیت خوب است و یا اینکه می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد؟

خیلی خوشحالم که هواداران من را پذیرفتند. دوست داشتن آنها برایم خیلی خوب است وقتی می بینم برای آنها اهمیت دارم خیلی تلاش می‌کنم بساط شادی آنها را فراهم کنم. از زندگی در تبریز خیلی راضی هستم و همه تلاشم را برای این تیم می‌کنم و امیدوارم روندی که برای تراکتورسازی داریم ادامه داشته باشد و با ارائه بازی‌های قوی گلزنی زیاد صدرنشینی ما تداوم پیدا کند.

* امیدوارم تراکتورسازی قهرمان شود

فارس: از حالا می‌توانی پیش‌بینی قهرمانی تراکتورسازی را انجام دهی؟

از حالا زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم. چرا که بازی‌های سختی در پیش داریم که باید به آنها توجه کنیم. امیدوارم تراکتورسازی قهرمان شود اما صحبت در این ارتباط خیلی زود است.

* کار مقابل سپاهان خیلی خیلی سخت است

فارس: بازی مقابل سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید.

می‌دانیم کار بسیار سختی مقابل سپاهان داریم از توانایی‌های این تیم شناخت کامل دارم و می‌دانم سپاهان قدرتمند و خوب است. کار خیلی خیلی سختی مقابل این تیم داریم. کار خیلی خیلی سختی مقابل این تیم داریم ، بازی مقابل سپاهان برای تمرین و آماده شدن زمان داریم و انشاالله عملکرد ما در این مسابقه خوب باشد و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

* بارها از علاقه‌ام به بازی در تیم ملی گفتم

فارس: شاید این سوال تکراری باشد اما آیا دوست داری در تیم ملی ایران بازی کنی؟

با همه در این رابطه صحبت کردم و بارها گفته‌ام که دوست دارم در تیم ملی ایران بازی کنم و روزی پیراهن تیم ملی را بر تن کنم، این فقط خواسته ادینهو نیست و خیلی‌های دیگر هم دوست دارند برای تیم ملی ایران به میدان بروند که بستگی به نظر کارلوس کی‌روش دارد، اگر یک روز کی‌روش از من بپرسد که آیا دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم مطمئنم پاسخ به این سئوال مثبت است و می‌گویم دوست دارم برای تیم ایران بازی کنم. در واقع برای رسیدن به تیم ملی منتظر یک اشاره از کارلوس کی‌روش هستم.

منبع : فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده