رحمتی: دلم خون است اما حرف بزنم محرومم می‌کنند/ مخالف جدایی نکونام هستم

یک نت ـ لیگ دوازدهم نقطه اوج من در دوران فوتبالم بود طبق اعلام رسانه ها در 27 بازی موفق شدم دروازه استقلال را البته با کمک مدافعان بسته نگه دارم. طبق شنیده های من مجموع امتیازاتم در میان کاندیداهای انتخاب بهترین های فصل با نمره 205 بالاتر از سایرین بود، اما انتخاب نشدم و باید بگویم وقتی که من آن تصمیم تاسف برانگیز را درباره کناره گیری از تیم ملی گرفتم باید تا مدتها تاوان آن را پس بدهم.
عكس رحمتي و نكونام

سید مهدی رحمتی پس از هفته ها در گفت و گو با وب سایت شخصی خودش پاسخگوی سوالاتی شد که برای اهالی فوتبال می تواند جالب توجه باشد.

 

شرایط استقلال چگونه است؟

البته کمی دیر کار را شروع کردیم اما با تلاش بسیار و انگیزه بالا پیگیر روند آماده سازی هستیم تا حضور آبرومندانه ای در آغاز لیگ برتر و سپس رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. امید ما به کسب قهرمانی آسیا بسیار بالاست و امیدواریم که این مهم با کمک و حمایت و دعای خیر اهالی فوتبال تحقق یابد.

وضعیت خود شما چگونه است؟

من هم مشغول آماده سازی هستم و تا پیش از شروع مسابقات به شرایط مطلوب برای بازی کردن میرسم.

عدم انتخاب شما به عنوان بازیکن برتر فصل دوازدهم حرف و حدیث هایی را به همراه داشت در این خصوص چه نظری دارید؟

لیگ دوازدهم نقطه اوج من در دوران فوتبالم بود طبق اعلام رسانه ها در 27 بازی موفق شدم دروازه استقلال را البته با کمک مدافعان بسته نگه دارم. طبق شنیده های من مجموع امتیازاتم در میان کاندیداهای انتخاب بهترین های فصل با نمره 205 بالاتر از سایرین بود، اما انتخاب نشدم و باید بگویم وقتی که من آن تصمیم تاسف برانگیز را درباره کناره گیری از تیم ملی گرفتم باید تا مدتها تاوان آن را پس بدهم.

اردوی اوکراین چگونه بود؟

نکته منفی برگزاری اردوی استقلال در اوکراین کامل نبودن تیم ما بود اما جدا از این مطلب باید بگویم این یکی از بهترین اردوهایی آماده سازی بود که بنده در دوران فوتبالم تجربه کرده بودم.اردویی که به لحاظ فنی و روحی در سطح بسیار خوبی قرار داشت و بازیکنان در فضایی بسیار خوب و دوستانه به تمرین پرداخته و یک بازی خوب را برابر تیم مطرح دیناموکیف رقم زدند.

درباره جدایی احتمالی جواد نکونام از استقلال چه نظری داری؟

امیدوارم که جواد در استقلال بماند تا همه در کنار هم برای قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان تلاش کنیم.

شنیده اید که برخی جدایی او از استقلال را به شما ربط می دهند؟

بله. از این قبیل شایعات همیشه وجود داشته. در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست یک بازیکن برایش شرط و شروط بگذارد، در شان سید مهدی رحمتی نیست از این شرط ها بگذارد، اگر قرار به این کارها بود پس من با برخی‌ها چه فرقی داشتم.

من نه تنها مخالف ماندن نکونام در استقلال نیستم بلکه مخالف جدایی ایشان از تیممان هستم.

واقعا این تمام صحبت های شماست؟

مسلما نه. صادقانه باید بگویم دلم از برخی مسائل خون است اما عقل می گوید بیان درد دل هایم می تواند تبعات سنگینی داشته باشد. منصب و نفوذ و جایگاه خاصی ندارم که بتوانم با تکیه بر آن حرف هایم را بزنم.چون مرا محروم می‌کنند که از این بابت خودم و سپس تیمم متضرر خواهیم شد.

سه راه برایم باقی مانده، یا حرف‌هایم را بزنم و محروم شوم، یا به من اجازه بدهند این حرف ها را مطرح کنم و قول بدهند محرومم نکنند و یا اینکه صبر کنم پس از خداحافظی از دنیای بازیگری این مطالب را بازگو کنم.

 

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده